5 dagen overtijd, help! Alle testen negatief :(

@jo87,

dankje wel :D Ik moet alleen wachten op mijn cyclus.

Ik begrijp heel goed van je schoonouders. Mijn man is de einge kind en mijn schoonvader heeft een paar keer gevraagd wanneer gaan jullie mij verrassen met een wondertje :D

Ik hoop heel erg dat het bij jou positief is <3

 
@Diyaa,

heb gisteren de dokter gebeld. Moet gewoon wachten. Als ik over 3 weken nog niet ongi ben, dan kan ik bloedtest doen.

maar nog steeds niet ongi. Nu 10 dagen over tijd. Gisteren wel bij wc bezoek heel licht roze 'verlies'. Vandaag weer niet...

Ik geef het op. Ik wacht en ga niet meer testen. We zien het wel.

jij al ongesteld?

liefs
 
@jo87

wat spannend meid <3

licht roze verlies betekend ook innesteling. (ik wil je geen valse hoop geven).het is heel vervelend steeds wachten.

hoe lang gebruik je geen anticonceptie?

ik ben ook nog steeds aan het wachten, geen rode leger te bekenen.

dikke knuffel.



 
@Diyaa,

Ik ben in juni gestopt. Nooit een langere cyclus gehad dan 26 dagen (behalve vorige keer, dat was 29 dagen en leek te wijten aan stress).

Ik kan me niet voorstellen dat ik een cyclus oversla omdat ik wel dat eiwittige slijm had rond verwachte eisprong.

We will see...
 
@Jo87.

vreemd, maar laten we hopen dat je positief test. want je bent nu 10 dagen overtijd. dat betekend dat je 5 weken zwanger zou kunnen zijn. met welke merk test je? probeer die van action.

heb je ook klachten?

xx, dikke knuffel
 
Hoihoi!

Na 11 dagen 'overtijd' toch ongi geworden... Mijn cyclus is dus niet zo regelmatig als ik dacht.

@Diyaa; jij?

Ik ga de komende periode tempen en ovulatietesten van sensitest uitproberen (sensitest ovulatie dipstick, zijn heel goedkoop en de uitslag blijf je 'voor altijd' zien ;)). Kijken of er iets uitkomt.

Iedereen veel succes! Laat je lichaam je niet al te gek maken! Ik had alle symptomen (dacht ik).

liefs
 
@jo87

ach meid, wat vervelend. ik ben nog steeds niet ongi geworden. nu al 40 dagen :(

ik ben vandaag  begonnen met ov test en had een lichte streep. tempt begin ik volgende week want ik draai nu onregelmatige diensten en do en vrij nachtdiensten.

Ik heb nu ov test van action gebruikt maar ik heb sensitest ov dipstick sensitief besteld:)

we lopen nu gelijk :D
 
Terug
Bovenaan