5 dagen overtijd, negatieve zwangerschapstest en positieve ovulatietest

@valeriienegentiennegennegentig
zo bijzonder... want alles wat je zegt heb ik ook... Ik heb vandaag een test gedaan en je raadt het al; negatief?. Het liefst bel ik morgen al de HA. Maar ik wacht net als jij nog een weekje. Weet je wat mij onzeker maakt? Wat als ik wel zwanger ben, kan het zich dan wel goed ontwikkelen als ik een te laag HCG hormoon heb? Maar goed... laten gaan en deze week weer veel afleiding zoeken.
Hou je mij op de hoogte? ?
 
@NoaS
 
Gisternacht was ik super misselijk en kon daardoor niet goed slapen. Opgestaan om te gaan werken (werk in de winter weekenden in de oliebollenkraam) onderweg voelde ik echt dat ik moest overgeven, terug naar huis gereden en ja hoor hele dag overgegeven en geslapen. Vandaag voelde ik me al veel beter maar merk dat ik van alles om me heen ruik... Ik word er echt gek van, allemaal symptomen maar testen blijven negatief. 
Precies wat jij zegt: kan een baby zich wel ontwikkelen als het zo is? Precies om deze reden wilt mijn man dat ik morgen de HA bel en het ga overleggen met hem. Vandaag 16 dagen overtijd, is toch gek!
 
Heb jij ook donkere urine? En ruik je die ook? Beetje gekke vraag, m’n vriendin die momenteel zwanger is geeft aan dat zij dat ook heeft maar weet niet hoor.. vind t allemaal erg gek. 
 
Hou je mij ook op de hoogte? ❤️
 
Bij mij is het nog iets anders dan bij jullie. Ik had heel licht positief getest omdat in dat niet geloofde een clearblue gedaan 2 week terug die gaf aan zwanger 1-2 week. Week daarna kwam helder rood bloedverlies maar geen buikpijn of stolsels. Na bloedverlies weer getest met een normale test weer licht positief en daarna een clearblue maar deze zegt nu niet zwanger. 
Mij voel me doodmoe heb last van extreem veel pukkels in Mn gezicht en rug. Heb normaal nooit zoveel en al helemaal niet op Mn rug. Ook voel ik me opgeblazen en is Mn buik daardoor in de avond bol. Ben zwaar in Mn hoofd en heb af en toe hoofdpijn. Misschien zit het tussen Mn oren denk ik dan. Dinsdag middag mag ik eindelijk voor een echo. 
 
@Beestjesfan oh jee, klinkt ook allemaal zo onzeker. Wel positief, niet positief... wat verschrikkelijk frustrerend. Wel heel erg fijn dat je over 2 dagen een echo krijgt en zal voor je duimen op goed nieuws??.
 
Ik heb trouwens ook veel lust van pukkeltjes op dit moment??
 
Dames, hier helaas hetzelfde als bij jullie. Ik voel van alles, maar testen blijven negatief. Ik zit inmiddels op dag 39 van mijn cyclus. Net zoals jullie word ik vooral onzeker van de onduidelijkheid. Het brengt zoveel spanning met zich mee. Ik word er gewoon chagrijnig van. 
Welke dag in de cyclus zijn jullie?
 
Hoi Mttm,
 
Als ik het goed heb zitten wij op dag 45.
ik heb een cyclus van 28 dagen en ben momenteel 17 dagen overtijd. Helaas heb ik vanmorgen bloed verloren tijdens het plassen. Ik heb nergens last van en zag niks erin liggen (dacht Mk) maar weet het dus niet zeker. Ik ga zo de HA bellen?
 
@valeriienegentiennegennegentig Ach wat ontzettend vervelend voor je.... Dit zijn toch ook weer symptomen he? Maar hou er ook rekening mee dat het ook heerst... ik heb nu 4 kinderen in de klas ziek met deze klachten. Alleen heb jij natuurlijk wel dat je alles heel erg sterk ruikt. (Heb ik trouwens ook?) Ik hoop dat je vannacht weer een beetje goed kan slapen!
Wil je mij laten weten als je de HA hebt gebeld? Mijn man wilt ook heel graag daf ik bel. Maar wacht nog eventjes af. Ik had gisteren echt heeeeel iets bruin bloed en last van krampjes. Kijken of dit doorzet of dat het er bij blijft. Mijn urine is in de ochtend wel heel erg donker en ruikt. Maar halverwege de dag is het gewoon weer licht. Misschien omdat ik veel water drink? En die puistjes... ik heb het ook! Een paar in mijn gezicht... nooooit gehad!
@beestjesfan Wat maakt je dit toch onzeker. Fijn dat je een echo morgen hebt. Eindelijk duidelijkheid. Laat je het ons weten?
@mttm ja hè? Terwijl ze zeggen: niet teveel mee bezig zijn. Onmogelijk! Daarom maar veel afleiding zoeken. Ik zit op dag 45 nu... 
@Gebruiker10096537 Bah... was het oud bloed? En veel? Ik had het namelijk gisteren. Een heel klein beetje... Wil je het mij laten weten wat de HA tegen je heeft gezegd? 
 
Hallo dames,
 
ik had ook alles even laten liggen, dacht misschien komt het dan wel. Maar nog steeds niet ongie en ook geen gevoel van bijna ongie maar wel een negatieve zwangerschapstest en positieve ovulatie test??‍♀️ Nog afwachten dus
 
Terug
Bovenaan