5 dagen overtijd, negatieve zwangerschapstest en positieve ovulatietest

@valeriienegentiennegennegentig
je bent heel sterk! Knap van je? Wat jammer dat de HA er verder niks aan kan doen... doorverwijzing is niet mogelijk? Want inprincipe zou het met een echo te zien kunnen zijn of je zwanger bent of niet. Dit is niet niks..Ik ben benieuwd wat er uit jouw bloedtest komt. Denk aan je hoor! Rustig aan!
Ik heb zelf toch ook maar de HA gebeld. Jouw verhaal zat mij niet lekker. En aangezien mijn moeder ook miskramen heeft gehad, wilde ik toch even bellen. Morgen word ik teruggebeld. 
 
@Loesjee
Spannend! Hoeveel dagen ben je nu overtijd?
 
@ noas, nu al een weekje. Ik voel eigenlijk niks geks, ben alleen erg misselijk en na het eten altijd last van maagzuur. Ben benieuwd.. ik word er een beetje onzeker van
 
Dankjewel lieve NoaS, ik zal voor je duimen dat het bij jou positief uitpakt!
Ik heb het één en ander meegemaakt dus vandaar mijn positiviteit. Dit was ronde 1, was mooi geweest als het direct raak was maar we hebben alle tijd. Ik ben 25, mijn man 28, we zijn jong en vruchtbaar want na poging 1 direct zwanger dus voor nu niks om zorgen over te maken!
Ik wacht de bloedtest af, als die positief is dan moet ik denk ik wel voor een echo om te kijken of alles weg is. Is ie negatief dan moet ik even vragen wat deze bloedingen kan zijn ... ik weet het eigelijk niet zo goed. Maar kan me niet voorstellen dat ik niet zwanger was..
 
@Loesjee
Soms hoef je ook niks te voelen.. Een vriendin van mij kwam er nadat ze 4 weken overtijd was achter dat ze zwanger was, zonder klachten. Maar het maakt je zo onzeker, omdat je niet weet waar je aan toe bent.
 
@Gebruiker10096537
Wat goed dat je zo positief bent! Dat maakt het alles wel wat makkelijker. 
Ik ben zelf net 27 geworden en mijn vriend is bijna 28. Voor ons ook de eerste ronde. Had ook helemaal niet gedacht dat het eventueel nu al raak zou kunnen zijn..
Laat je weten wat de uitslag van de bloedtest was?
 
 
 
Hoi dames jullie zijn een stuk jonger. Ik ben 32 bijna 33 en mijn vriend is 37. Vanmiddag om 14.15 de echo. Had gister een positieve ovulatie test en nog steeds een vaag streepje op de zwangerschapstest. Clearblue zei vanmorgen weer niet zwanger. Terwijl hij dus dik 2 week terug zwanger 1-2 zei. Hoezo verwarrend allemaal. Heb geen hoop voor vanmiddag. Wel merk ik dat ik steeds nerveuzer word. Ben ervan overtuigd er zit niks maar toch ben ik sinds de positieve test wel 2 kilo aangekomen. Ik heb Mn vriend ook gezegd ga van het negatieve uit want dan valt het altijd mee. Ben zo blij dat hij vrij is vandaag ?
 
@beestjesfan
Wat verwarrend allemaal voor jullie. Geeft een hoop onrust. Fijn dat je vriend vandaag vrij is. Heel fijn om alles vandaag met elkaar te kunnen delen. Heel veel succes!!?
 
Goedemiddag meiden,
 
Wat gek dat m’n gebruikersnaam weg is... ben namelijk gwn: Valerienegentiendrieennegentig?. Ik wacht op de uitslag van de bloedtest, zodra ik die heb hou ik jullie op de hoogte
NoaS hoe voel je je? Ben je nog terug gebeld door de HA en wat zei hij/zij?
Beestjesfan, Als je van t negatieve uitgaat kan het alleen maar meevallen. Zelf nu meegemaakt ondank ik gewoon 99% zeker weet dat ik zwanger was. Heel veel succes ❤️❤️❤️❤️
 
Terug
Bovenaan