5 dagen overtijd, negatieve zwangerschapstest en positieve ovulatietest

Hoi meiden,
 
ik zit momenteel bij de huisarts. Heb enorme last van me buik en verlies heel veel bloed en ook bloedproppen. Dit kan nooit goed zijn helaas. Ik hou jullie op de hoogte ?
 
Oh nee want erg. Hopelijk heeft je huisarts een echo apparaat of kunnen ze gelijk bloed prikken en naar de waardes kijken. Hou je taai en hou ons op de hoogte ??
 
@beestjesfan
Meen je!! En heb je met hetzelfde urine ook meteen een zwangerschapstest gedaan? Duimen, duimen, duimen!
 
Nee heb ik niet gedaan. Wil geen zwangerschapstest meer doen. Word er alleen maar onzekerder van. Niet dat ik dat hierdoor niet word hoor. Pfff wat een stress hoe dichterbij de echo komt hoe meer stress. Mn gevoel zegt er zit niks maar oh wat zou het toch leuk zijn als het wel zo was
 
Hoi lieve meiden,
 
Huisarts heeft er helaas niet veel aan kunnen doen, kan pas morgen terecht om bloed te prikken (is bij ons tot 11u). Uit de test krijgen we meer informatie maar eigelijk is het voor mij erg duidelijk. Of die test nou positief of negatief is, ik heb gevoeld wat m’n lichaam de afgelopen weken heeft gevoeld en zie duidelijk wat m’n lichaam momenteel afstoot, want het is nog steeds aan de gang. Hij zei dat ik duidelijk alle symptomen heb gehad van een zwangere vrouw en dit een miskraam kan zijn maar ja huisartsen hé, z’n nooit echt heel duidelijk vind ik zelf. Want dit is overduidelijk geen menstruatie.. 
Ik voel me verder oke, wat krampen en voel dat die proppen gwn “ploppen”.. klinkt misschien heel gek maar ken er ff geen ander woord voor. Ik ben niet meer terug gegaan naar werk en lig nu in bed. Ik denk omdat ik steeds negatieve testen had dat ik daarom zo kalm ben.. Vind het zeker wel jammer maar ik ben nog jong, we gaan door naar de volgende ronde. Alles gebeurd met een reden en onze tijd komt echt wel❤️
 
 
Terug
Bovenaan