5 week zwanger

Oooh spannend he Mama juli 2007!!

Ik weet ook niet of ik het langer geheim wil houden tegenover mijn ouders. We hebben besloten tot iig na 8 december te wachten bij een goede echo. Dan ben ik 8 weken geweest.

Met kerst is natuurlijk super leuk, maar ik moet het een vriendin vertellen dat ik niet meer kan paardrijden. En vind het dan beetje raar dat mijn eigen ouders het niet eerder weten ;)

Verder doe ik 2 beste vriendinnen tegen kerst aan vertellen en ik hoop oud en nieuw door te kunnen bluffen met hulp van 1 beste vriendin.

Wat leuk dat je moeder voor moeders doet!! Ik krijg ze volgende week donderdag op bezoek. Wanneer mag je naar de echo?

Weten jullie al hoe je het gaat vertellen? Ik wil iets speciaals ermee doen.

Haha ja wat erg om je mond te moeten houden. Wij hebben 14 dec de eerste echo. Dan ben ik na mijn berekening 8 weken en 4 dagen. Duurt nog 3 weken, hele lange weken. Ik heb al gekeken wat een leuke manier is om het te vertellen. Maar vond allemaal beetje saai. En aangezien het dan toch kerst is wil ik een kerstbal maken via internet met de echo foto erin en tekst met juli 2017 zoiets. Die sowieso voor mijn ouders en schoonouders!! En zussen en schoonzus misschien een ster van hout met tante + naam erop. It's the most wonderfull Time of the year!! Vond het zelf wel heel orgineel :)

Allemaal gefeliciteerd! Hier ook 5 welen en 3 dagen nu.. ik ben van plan om het vroeg tegen mijn ouders en schoonouders te vertellen. Met 8 weken een echo, ik ben de dagen aan het aftellen. Me vriend wil wachten tot 12 weken, grote discussie. Nu de komende weken elk weekend 2 feestjes, iemand tips hoe ik deze schadevrij ga overleven?

Misschien dat die test minder nauwkeurig was, of niet goed geplast erop of iets dergelijks. En al heb je bloedverlies dan zeg dat nog niks. ik heb met negen weken een flinke bloeding gehad met flinke stolsel. bij 11 weken weer bloedingen gehad tot twee weken terug.  heb morgen de twintig weken echo van onze aanstaande tweeling. krijg wekelijks een echo en iedere week doet alles wat het moet doen bij de prullen helemaal goed op wat weinig vruchtwater na. Dus zelfs bloedingen hoeven niets te betekenen hoor! gewoon van genieten tot het tegendeel bewezen Is!

Ik hang ook vast aan feestjes aankomende tijd. Heb Vant weekend gewoon wel wijn in mijn handen gehad en net gedaan of ik slokjes nam. En dan naar de wc gegaan en weg gespoeld. Nu weer verjaardag maar dan word zoiets moeilijk. Dus zeg dat ik aan de antibiotica zit vanwege onsteking in mijn voet. Met Sinterklaas ga ik alcohol vrije wijn in een wijnfles gieten. Heb dit wel even aan de verloskundige gevraagd want las vaak dat dat ook slecht kon zijn. Maar het kon helemaal niets geen kwaad. Zat alleen wel veel suiker in zei ze waardoor je misschien iets eerder beroerd kon worden. Je kunt ook gewoon zeggen dat je niet lekker te pas bent en daarom niet wil drinken. Maar ik hou nogal van een wijntje dus als ik dat zou zeggen zou niemand dat geloven haha :)

Terug
Bovenaan