5 week zwanger

Hahaha erg he december in dit geval...

ik heb toen ik net 4 weken was ook wijn gedronken. Mijn man heeft toen niemand keek grote slokken genomen maar zelf ook nog wel wijn gehad.

Vorige week waren vriendinnen hier en toen had ik alcohol vrije wijn gekocht.

Toen nog over zwanger worden gehad. Ik zei neeeee joh ik zit aan de wijn dus hier niks. Zeiden ze: ja misschien schenk je wel je eigen wijn in, in de keuken.

Ze moesten is weten hahahaha

Met mij gaat het goed. Merk dat ik al een klein buikje begin te krijgen. Ben aan het aftellen naar de 8 weken echo. Dinsdag komt Moeders voor Moeders langs.

Wij weten het nu net 2 weken, maar voor mijn gevoel lijkt het veel langer. Herkennen jullie dat?

Vwb al die decemberfeestjes; ik "gebruik" overal de acupunctuur voor; mag geen alcohol en moet eten zoals ik zou moeten als ik zwanger zou zijn ;-). Vooralsnog gaat het goed. Alleen mijn oma heeft de opmerking gegeven dat ze mij er zo zwanger uit vindt zien.

Fijne zondag!

Spannend hè? Ik ben nu volgens eigen berekening 5.4 week zwanger. Beetje zere borsten, beetje moe, verder niks... ik heb het ook elke keer als ik naar de wc ga, opluchting als ik geen bloed zie. Mag met 8 weken (22 dec) naar de vk. Hopen dat er dan al iets te zien is! Succes meiden! Het zou onze tweede zijn, bij de eerste had ik ook weinig symptomen de eerste weken.

Ik vandaag getest en 2 streepjes maar vertrouwden het niet helemaal dus morgen nog een keer voor de zekerheid, maar zou vandaag dan 5 weken zijn. Wat s het vervolg als morgen clearblue ook echt aangeeft dat het raak is. Dokter bellen? Lees dat jullie allemaal al afspraak hebben met vk voor echo, dat kan dus ook al? Waar kies je je vk praktijk uit?

Hoi sjaar
<p style="text-align: center;">gefeliciteerd!</p>
<p style="text-align: center;">ik ben vandaag ook 5 weken zwanger maar ik wist dit de maandag avond al. Ik heb de dinsdag nog eens getest met een clearblue en die gaf 1-2 weken aan. Ik heb dinsdagmiddag gebeld naar het ziekenhuis en een afspraak gemaakt bij de verloskundige en een echo. Dus ik weet niet of dit op de plek waar jij woont ook zo werkt?</p>

Terug
Bovenaan