5 weken zwanger, onzekerheid na MK

Hallo ladies,
Wie kletst er mee die ook 4 a 5 weken zwanger is en ook onzeker ivm eerdere miskraam ? Ik voel me totaal anders dan de 1e keer, maar altijd fijn om herkenning te vinden bij een ander :)
liefs
 
Nog niet eerder een miskraam gehad maar herken de onzekerheid wel, al geloof ik direct dat het nog erger is als je al een miskraam heb gehad. Inmiddels ben ik 7 + 4 weken zwanger en heb ik afgelopen vrijdag al een klein wormpje op de echo gezien met een kloppend hartje. Alsnog merk ik dat ik zo bang ben dat t nog mis gaat en kan ik niet wachten om over 2 weken de nieuwe echo te zien!! Elk pijntje/krampje maakt mij onzeker, maar ik geloof direct dat veel zwangere vrouwen dat zijn. Weet ook niet wat helpt... veel lezen of proberen zo min mogelijk te lezen. Hopelijk blijft het bij jou goed gaan, wanneer heb je je eerste echo gepland staan?
 
Ik heb 21 april mijn miskraam gehad. Nu dus afwachten wanneer ik weer ga menstrueren of toch weer zwanger hoop te zijn?! We hebben al een lieve vrolijke dochter die volgende week zaterdag 29 Mei 1 jaar gaat worden! Maar ik hoop zo dat we op korte termijn weer zwanger mogen zijn...
 
Hoi beebb, ik herken het wel. Ik heb in maart een miskraam gehad na 6,5 week, en direct weer zwanger. In het begin keek ik bij elk wc bezoek of ik een bloeding had en was heel onzeker bij pijntjes.. inmiddels 9+ weken zwanger en ik kan je vertellen dat de angst (bij mij) met de week afneemt.. Daarnaast mag je bij mijn vk 2x pw binnenlopen voor een “hartjes check-echo” je staat met 5 min weer buiten maar hebt wel even het hartje mogen zien, mega geruststelling dan weer.. Ik heb op 2 juni mijn termijn echo, en hoop dat ik dan genoeg vertrouwen erin heb ?

Hoe gaat het bij jou met de klachten?
 
Hey meiden,
Ik ben nog niet zo ver. Ik heb 9 mei een miskraam gehad en bloed nog steeds. Ik ben benieuwd hoe jullie het daarna hebben aangepakt zeg maar.
Ik ben van plan om te wachten tot ik een negatieve zwangerschapstest in handen heb (gister nog steeds een knaltest) om zeker te weten dat als ik ooit weer positief test dat een nieuwe zwangerschap is. En daarna met ovulatietesten aan de gang om te kijken wanneer ik weer een eisprong heb. Hebben jullie dit ook zo gedaan of anders? Ik wil ook graag weer snel zwanger worden al ben ik nu al onzeker, laat staan als het straks weer lukt...
 
@kimmmm, wat klote :(

Ik heb zelf ongeveer 9 dagen bloedingen gehad, (normaal 6-7). Daarna ben ik direct begonnen met ovulatie testen en had ik het geluk dat mijn lijf direct weer mijn cyclus oppakte en direct zwanger mocht worden.
Dat is natuurlijk voor iedereen anders, heel veel succes! ?
 
Bedankt voor de reacties !
Ik heb dus vandaag opeens geen opgeblazen gevoel meer en gevoelige borsten. Onzekerheid slaat dan weer toe.. Heel vervelend. Geen krampje of bloed te bekennen hoor ! Dus houd me hier wel aan vast :)
 
@Le-na dus jij bent nadat het bloeden was gestopt meteen ovulatietesten gaan doen? Je had niet eerst afgewacht tot de hcg er allemaal uit was en je negatief testte?
Ik had 2 dagen terug nog een knal test ? zo frustrerend. Maar lees nu dat het 30-40 dagen kan duren voor je hcg niet meer detecteerbaar is, daar wil ik niet op wachten. Ben zo bang dat ik straks blij ben met een positieve test maar dat het nog van deze ronde is ?
Dag 11, bloeden is nagenoeg gestopt. Af en toe nog kleine restjes bruin. Dus vandaag maar beginnen met ovulatietesten?
 
Terug
Bovenaan