6 dagen overtijd test negatief

Hi, Ik heb precies hetzelfde! Ik heb een cyclus van 27 dagen en ben altijd op de dag precies ong. Ik heb helemaal geen zwangerschapsverschijnselen, behalve moe zijn. Vandaag 4 dagen overtijd en test geeft negatief aan. Ik ga nog een paar dagen wachten en dan opnieuw testen. 
Ik zou als ik jou was nog 4 dagen wachten en dan opnieuw testen en anders bloedtest bij de HA.
Of ben al ong geworden of al getest en zwanger? :)
Groetjes
 
Hoi 
hier hetzelfde 6 dagen overtijd en al twee negatieve testen gehad...dit is onze eerste ronde. Denk eraan zo nog eens te testen maar ben zo bang dat de menstruatie er toch nog aan zit te komen. Heb af en toe kleine krampjes op precies dezelfde plek en een paar dagen geleden ieniemienie plekjes lichtroze bij het afvegen gezien, iemand die hetzelfde heeft meegemaakt?
xxx sammie
 
Hee allemaal,
ik heb september een miskraam gehad (7weken) dat was ook mijn eerste zwangerschap. Maar ik heb nooit echt mijn cyclus bijgehouden voor die tijd. Nu ben ik 4 weken ma de miskraam weer ongesteld geworden. Maar als ik 28 dagen aan hou ben ik nu 4 dagen overtijd. Maar ik weet nu niet wat Mn cyclus is. Mijn eisprong merk ik ook nooit. Heb 2 keer negatief getest vorige week. Nu durf ik niet meer te testen, want ik wil zo graag een kindje.. maar ben zo bang voor weer een negatieve test. Is er een manier zodat ik iets van zekerheid kan krijgen? Of is de enige manier afwachten.. :( 
ben overegens wel heel benieuwd naar jullie verhalen allemaal!
 
xx isa
 
Hey dames ik ben een vrouw van 24 en ben 8 dagen over tijd en heb de test gedaan allemaal negetief ga straks de dokter bellen om te vragen hoe het nu zit want ben gestopt met de pil om met mijn vriend een kindje te krijgen heb al wat symptomen maar de de twee testen zechen dat ik niet zwanger ben ik zou 30 november ongesteld moeten worden maak me wel iets zorgen heb ok andere testen gedaan die van de action de paarse en de rosé de paarse zecht posetief en de rose en de digitale test zechen negetief
Gr (Anoniem) 
 
Hi anoniemgirl,als ee testen zijn die wel licht aangeven dat je zwanger bent, ben je dat naar mijn weten ook gewoon, het stofje zit dan namelijk in jou bloed, maar misschien nog niet genoeg voor de andere testen. Of  je moet recent een miskraam hebben gehad, dan kan het stofje ook nog in je bloed zitten. Ben erg benieuwd of je zwanger bent ja of nee ?
 
Hallo, 
 
vraagje: ik ben 36 jaar en heb 1 zoontje van 5. We willen graag nog een kindje ietsjes later in het jaar. Maar nu het volgende:
2 november heb ik voor het laatst oveilige gemeenschap gehad. Mijn menstruatie kwam (voor het eerst in Mn leven) een week te laat. Ik had een test gedaan maar die was negatief. Uiteindelijk kwam Mn menstruatie. De eerst volgende menstruatie kwam volgens mijn normale cyclus van 25 dagen. Dus ik dacht Ow nou gelukkig gaat het weer goed. Nu moest ik 5 januari weer ongesteld worden, maar drie testen gedaan en allen negatief. Ik ben nu al 9 dagen te laat met ongesteld worden. Iemand een idee hoe dit kan? 
 
 
 
Terug
Bovenaan