6 dagen overtijd test negatief

Hallo andere dames,

Ik ben nu 3 maanden van de nuvaring( van 9 jaar lang)  af en de eerste 2 maanden werd ik keurig op de dag exact ongesteld voor 3 dagen. Nu de derde maand verloopt het anders, meer schommelingen in hormonen en vooral humeur. Ook ben ik bang dat mijn lichaam mij voor de gek houd of ik onvruchtbaar ben of al het andere waar je bang voor kan zijn als je bezig ben met koters. Stiekem optimistisch maar bang voor teleurstelling.

Ik heb een rare gevoelige buik al voordat ik ongesteld zou moeten worden ( ga nog voor een echo hiervoor) maar nu is dat wel over, geen idee? en ik ben nu 4 dagen overtijd. Ben licht misselijk ( kan ook door alle schoolstress zijn), geen gevoelige borsten meer ( wel toen ik het had moeten worden) en erg moe.

Ik dacht JOEPIE zou het zijn? Had er voor gebeden en en had een gevoel van JA!!.. Vandaag de test gedaan en negatief ( en een week geleden ook al omdat ik had misrekend een week haha). Ik was behoorlijk teleurgesteld want ik wil zo graag een kindje en van andere hoor ik dat het een jaar + gaat duren en ik weet niet of ik zo lang kan wachten.

Mijn schoonzus Esther Kaper heeft een boek geschreven "mama's eerste stapjes" en het gaf mij veel hoop, ook waren er percentages aangeven zoals 50% wordt zwanger binnen de eerste 3 maanden. Dus ik hoop zo dat ik daaronder val.

Dit forum gaf mij veel hoop omdat jullie wel zwanger waren ondanks de negatieve tests..  Ik ben blij dat ik niet de enigste ben en in al jullie verhalen herken ik zoveel van mijn eigen gevoelens en emoties.

Ik hoop nog van jullie te horen of jullie dit ook hadden! Greetz een ongeduldige moeder in spe
 
Zelf 7 dagen overtijd. En vanmorgen getest. Negatief. Heb wel enorme last van misselijkheid. Vind dit enorm onzeker. Zeker na m'n eerste ervaring van lang niet ongesteld zijn. Heb 3 maanden een schijnzwangerschap gehad. Ben nu ook bang dat t weer schijn is ipv raak na aantal maanden proberen
 
ik ben 5 dagen over tijd 

veel symptomen  maar nog niet ongi testen nog steeds negatief 

heb alleen roze en beetje oud bruin gehad  afgelopen  dagen 

ps man is officieel gesteriliseerd


 

 
 
Ik ben nu vijf dagen overtijd en heb alleen bruinverlies gehad en geen echte menstruatie. Heb al vier keer getest, met goedkoop en een dure van ClearBlue. Maar de eerste twee keer was er een licht plusje en de laatste twee keer was het negatief.
maar ben nooit overtijd, de laatste keer was met mn zoontje. Maar toen testte ik wel in 1 keer raak bij twee dagen overtijd.
het is nu al weer even geleden. Zijn er al alsnog positieve testen uit gekomen?
 
 
 
Goeiemiddag ik ben nieuw hier weet niet of jullie nog actief hierop zijn Haha. 
Ik ben ongeveer 2 maanden geleden gestopt met de pil ik had een cyclus van 27 dagen moest donderdag ongesteld worden niet geworden. Dinsdag licht bloed daarna tot woensdag donder bruin bloed. Nu nog steeds niet ongesteld nog niet getest. Kunnen jullie me helpen.. 
 
Ik heb ook vraag heb maand geleden me mirena weg laten halen. Gewoon 5 december ongesteld echt paar dagen toen gewoon gestopt toen de 16de kreeg ik 1a2 dagen licht roze rood bloeding. Nu moes ik denk ik de 5 ongesteld worden nog niks ook negatieve test. Voel wel beweging in me buik dikke zware borsten wat nu
 
 
Ik heb ook vraag heb maand geleden me mirena weg laten halen. Gewoon 5 december ongesteld echt paar dagen toen gewoon gestopt toen de 16de kreeg ik 1a2 dagen licht roze rood bloeding. Nu moes ik denk ik de 5 ongesteld worden nog niks ook negatieve test. Voel wel beweging in me buik dikke zware borsten wat nu
 
 
Terug
Bovenaan