6 dagen overtijd test negatief

Ik heb ook vraag heb maand geleden me mirena weg laten halen. Gewoon 5 december ongesteld echt paar dagen toen gewoon gestopt toen de 16de kreeg ik 1a2 dagen licht roze rood bloeding. Nu moes ik denk ik de 5 ongesteld worden nog niks ook negatieve test. Voel wel beweging in me buik dikke zware borsten wat nu

 
 
Hi dames, 
Ik heb nooit de pik geslikt of iets dergelijks.
vorige maand alle zwangerschapssymptomen maar een week
voor mn ms was t allemaal weg dus kon wel weten dat het duidelijk 
schijnzwanger was heb toen getest voor de zekerheid en t was idd negatief.
nu een maand verder en heb sinds 1 week na mijn vruchtbare dagen 
dat ik heel erg misselijk was samen met
hoofdpijn, stemmingswisseling, xtra drang om na de toilet te gaan etc.
Een week later dus zegmaar 3 weken zwanger hele tijd rommel in mn buik, verkleuring van tepels en borsten die zacht en echt wat voller zijn niet groter maar voller. Ik zou afgelopen vrijdag ongesteld moeten worden had een dag ervoor steken en pijn dus dacht ja ik wordt gewoon ongesteld maar niks dus maar een test gedaan en helaas. Nu ben ik 5 dagen overtijd. Heb een test gedaan op zaterdag in de avond ook nega helaas. Nu voel ik me overigens echt elke avond misselijk dat ik alles eruit wil overgeven maar ik hou me net nog in bedwang. Buik rommelt nog steeds en heb hier en daar krampen vaak voel ook n steekje aan de linker kant van baarmoeder daar. 
Wat moet ik nu doen? Ik heb nooit echt een late ms gehad soms wel is een dag eerder of later. Heb ook geen stress dat ik t uitblijft. 
 
Help me!
 
Zelfde probleem hier.. maar dan met een onregelmatige cyclus.. gemiddelde is 35dagen maar zit nu op dag 50 & 2 negetieve testen... denk dat ik een maand heb overgeslagen..
 
Heey meiden.
Ik zit met het zelfde probleem alleen een klein beetje anders ik ben namelijk gestopt met de prikpil die 1 jan was uitgewerkt en ben ook toen netjes 27jan on geworden en 31jan was de laatste dag er van en normaal zou ik dan 27/28 feb weer on moeten worden maar dat ben ik niet geworden ben al 6 dagen over tijd en alle testen Warren negatief en nu want heb wel last van allerlei kwaaltjes pijnlijke borsten last van buik meer afscheiding en overal jeuk en drogen plekken puisten. en ik wil ook echt heel graag zwanger worden dus ik weet het niet heb vanochtend ook ge test maar helaas was negatief help me weten jullie hoe dit kan of houd me lichaam zig voor de gek ? Of ben ik toch zwanger maar moet de hcg nog hoger worden want mijn moeder zegd negatieve test is negatief maar wil daar niet zo van uit gaan omdat ik hoop heb en het graag wil 
Liefs marouschka 
 
 
Hoi dames,
Sinds september ben ik gestopt met de pil die ik toen al 10 jaar heb geslikt. Ik vond het wel even goed om even voor een langere tijd te stoppen. Nu was mijn cyclus gewoon altijd 29/30 dagen. 
Vorige week zondag zou ik dus mijn mesntruatie hebben gehad, maar deze is nog altijd na 7 dagen niet gekomen. Heb na 5 dagen een test gedaan en deze was negatief. Nu ben ik de laatste tijd elke dag erg moe en wel eens last van hoofdpijn. Ook zijn mijn tepels gevoelig en dan voornamelijk rechts. Deze lijken ook groter te zijn maar dan kan misschien verbeelding zijn.
Wat denken jullie, verder heb ik niet echt klachten behalve dan af en toe lichte onderrug pijn/vermoeiende rug.
 
 
Hoi meiden, 
 
ik ben bijna een jaar bezig om zwanger te raken heb een dochter van een andere partner waar ik heel snel zwanger raakte. Ik moest eigenlijk woensdag of donderdag ong worden maar nog niks gehad. Heb vanochtend en in de avond getest met een action test maar alllen bij negatief echt niks te zien ? heel erg spannende tijd! Meerde meiden met zo een verhaal? 
 
Groetjes 
 
Hallo.
 
Ik ben vandaag 6 dagen over tijd. Ik ben eigenlijk zo goed als nooit over tijd. Wederom zijn mijn 3 testen negatief. Is dit al te vroeg om de test 100 % te vertrouwen? Een zwangerschap is van harte welkom!
Ik heb wel een kleine week al witte afscheiding en krampjes in mijn buik, ik moet ook veel naar de wc. Kan het aan de hitte liggen dat mijn menstruatie nu uit blijft of dat het langer duurt? 
Wanneer weer testen?
Wat raden jullie mij aan?
 
Groetjes
 
Hi, Ik heb precies hetzelfde! Ik heb een cyclus van 27 dagen en ben altijd op de dag precies ong. Ik heb helemaal geen zwangerschapsverschijnselen, behalve moe zijn. Vandaag 4 dagen overtijd en test geeft negatief aan. Ik ga nog een paar dagen wachten en dan opnieuw testen. 
Ik zou als ik jou was nog 4 dagen wachten en dan opnieuw testen en anders bloedtest bij de HA.
 
Groetjes
 
Terug
Bovenaan