6 dagen overtijd test negatief

Goedenmorgen Dames,

Ik zit momenteel met hetzelfde probleem.. Ik ben nu een week overtijd. Vanmorgen een test gedaan is negatief.. Maakt me zo onwijs onzeker, we zijn al bijna een jaar bezig om zwanger te worden. Weet niet meer zo goed wat ik nu van mijn lichaam moet geloven :(

Hallo dames,

ik ben nu 4dagen overtijd , en heb nog maar 1test negatief voor mijn gevoel ben ik zwanger maar ook verl twijfels ik voel me erg gespannen.

Ik heb veel reacties gelezen over negatiefe teste graag zou ik wille weten of er uiteijdelijk de teste met positief is beindigd.

liefs

Hier ook 5 dagen overtijd maar ene negatieve test. Is wel nog maar de eerste maand datk gestopt ben met de pil. Natuurlijk kan het zo zijn dat mijn lichaam aan het zoeken is maar dan zou mijn cyclus nu al 33 dagen duren... Ik had op dag 10 en dag 28 veel slijm met wat bloedverlies...ben vaak ongemakkelijk en mijn borsten zijn opmerkelijk gegroeid... Ik word hier heel onzeker van...

laat een positieve test kan ook het geval zijn he, ik had bij de eerste zwangerschap pas 2 weken overtijd een positieve test, tweede zwangerschap een week overtijd een hele lichte positieve test

Hoi dames,

Ik ben vandaag 7 dagen overtijd, echter bij beide testen negatief.

Ik heb inmiddels 3 kinderen tweeling dochters van 5 en een zoontje van 6 maanden. Er waren hier geen plannen voor een nr. 4 en we gebruikte daarom condooms. Ik geef nog borstvoeding dus de pil slik ik daarom niet.

Sinds vandaag heb ik duizelingen en misselijk af en toe.  Ik weet gewoon of mijn lichaam me voor de gek houdt of dat er echt een nr 4 aankomt.

Hoop voor jullie op positieve testen.

Liefs

Dag dames,

Wat fijn dat ik eindelijk een forum heb gevonden over dit onderwerp, waar recent nog berichten op zijn geplaatst.

Hier hetzelfde verhaal. Ik ben sinds november 2015 gestopt met de pil. Sindsdien een gemiddelde cyclus van 31 dagen. Afgelopen dinsdag had ik ongesteld moeten worden, maar dat is niet gebeurd.

Vrijdag heb ik voor het eerst getest. Helaas negatief. Ik hoorde wel dat de benodigde waarden zich in 48 uur zouden verdubbelen en aangezien ik gisteren (vrijdag) nog niet ongesteld was, heb ik nog een keer getest. Weer negatief.

<span style="line-height: 1.5;">Toch lijkt het niet helemaal te kloppen. Ik heb voor mijn gevoel niet echte zwangerschapsklachten, maar wel vergelijkbare lichamelijke die ook door de spanning kunnen komen. Ik wil dit weekend nog even afwachten en dan dinsdag een bloedtest laten doen bij de huisarts, want ik lees te veel berichten van vrouwen die ondanks negatieve testen toch zwanger bleken te zijn.</span>

Het zou fijn zijn als jullie nog even willen laten weten of jullie uiteindelijk wel of niet zwanger bleken. Dan weet ik misschien de hoop moet laten varen of niet.

Succes allemaal.

Hallo iedereen,

Vorige maand was ik 8 dagen overtijd, ik teste 3 maal negatief op 1,3 en 5 dagen na nod. Mijn schoonmoeder zei dat mijn lichaam alles gereed aan het maken was, dat bij sommige vrouwen de maanstonden wat uitblijven de maand voor dat "the magic happens"

En vandaag teste ik positief 3x, jeej

Dus dames als het deze maand niet is, is het volgende keer wel prijs. Probeer er niet te veel aan te denken.

Veel succes,

Hou ons op de hoogte he

Groetj<span style="line-height: 1.5;">es</span>

Geetje

Hey,

ergens best "fijn" om te lezen dat ik niet de enige ben..

6 dagen overtijd, sinds deze maand pas zonder anti conceptie (hiervoor alleen condoom) en we zijn nu op huwelijksreis.. 2 negatieve testen.. En het komt maar niet op gang.. Heb wel kwaaltjes die passen bij een menstruatie, beetje buikpijn met momenten, zwaarder borsten maar niet meer dan anders als ik ongesteld ben..

Ik heb tijdens de seks wel last van bloed verlies (dit is al jaren zo, kunnen geen oorzaak vinden) dus dit is ook niet afwijkend voor mij.. Alleen de menstruatie blijft weg..

ik word er heel onzeker van.. Zal het forum in de gaten houden, hoop jullie "uitkomsten" terug te lezen :)

succes iedereen met het in bedwang houden van je geduld

Terug
Bovenaan