6 dagen overtijd test negatief

Hoi Iedereen,

Ik heb dus hetzelfde. 6 dagen overtijd. normale cyclus steeds. 30 of 31 dagen. altijd, sinds ik gestopt ben met de pil.

Verder heb ik geen last meer gehad van menstruatie pijn. al is het bij mij nooit extreem geweest, toch voelde ik wel wat.
Test gedaan en die was negatief.
Ik hoop dat ik straks, net als jullie, kan zeggen dat ik zwanger ben!

Dag Dames,

5 dagen overtijd, vandaag dag 6... cyclus is altijd tussen 25-29 dagen.
Heb al 2 miskramen achter de rug, laatste dateert van december en in februari curretage...zwanger worden efkes uitgesteld... laatste MK was zware dobber en veel zwangerschappen in de familie en vriendenkring en twas eventjes te veel...
Nu dus overtijd, niet echt symptonen... enkel krampen in streek van baarmoeder, tepels wat gevoelig, maar kan verbeelding zijn...
Ben bang om test te doen, vanancht gedroomd dat test negatief was en was compleet overstuur bij het wakker worden...

Hoi iedereen!

Wat fijn om te lezen dat er al meerdere "'succes" hebben gehad en positief testen. Ik ben inmiddels 8 dagen overtijd en test nog steeds negatief, ondanks dat ik elke maand een heel regelmatige cyclus had, blijft het nu toch echt al zo veel dagen uit. Ik merk aan m'n lichaam allemaal kleine dingetjes die er toch wel op wijzen maar het is zo frustrerend dat de test steeds negatief geeft.  Ik voel dat het wel zo is maar het is toch wel heel fijn als je het beverstigd krijgt met een positieve test, want dan kan je pas 'echt' blij zijn. Ik ga morgen nog een keertje testen en anders ga ik contact op nemen met de huisarts om te vragen wat ik het beste kan doen.

Succes allemaal!

Hallo, ik ben morgen 6 dagen overtijd. al aantal keren negatief getest. laatste keer dinsdag. heb veel last van me buik en een weeïg gevoel.sinds deze week ook wat witte afscheiding.

Vanaf eisprong elke nacht veel dromen. Dat is sinds deze week weg.

Heb ook echt heel snel weer honger na een maaltijd. gister een flinke steek en vanochtend een plop gevoelt (dat was raar) ik ben echt nog nooit overtijd geweest! Altijd keurig 29 dagen. al een half jaar niet meer aan de pil.... wat moet ik hier nou van denken?

Hoi!

Wij zijn nu bezig met de 5e ronde. 10 jaar aan de pil geweest, hiervoor altijd regelmatige cyclus.

Eerste drie cyclussen precies 26 dagen. Vierde cyclus op dag 29 ongesteld (ik had overigens rond de eisprong, die ik niet voel/wel veel slijm, dikke stress op werk. Dat zou de verlenging kunnen verklaren. Nu bij poging 5, 12 september voor het laatst ongesteld geworden. Woensdag 7 oktober zou dus mijn nieuwe cyclus weer in moeten gaan. Nu 4 dagen over tijd. 7 oktober (op NOD) test: negatief. Vanochtend test: negatief...

Afgelopen week veel tekens gehad:

-knetterharde tepels (hele dag)

-zeurend gevoel/buikpijn in onderbuik

-moe

-elke ochtend misselijkheidsgevoel (alsof je heel erg honger hebt)

Ik wacht komende week nog even af. Anders maar even een afspraak bij de huisarts maken.

Hallo Jo87,

Hier hetzelfde verhaal , echter ben ik vandaag 7dagen overtijd.

Vanmorgen nog een test gedaan.. weer negatief (na de 2 vorige testen), maar wel symptomen.

- gespannen & super gevoelige/knoeiharde tepels

- onwijs moe

- heel vaak plotselinge hoofdpijn

- last van gerommel in mijn buik

- rond de periode na mijn eisprong 2/3dagen bruine afscheiding gehad

Ik las op dit forum dat je HcG nog te laag kan zijn , dus we wachten maar af.

Ik ben al eerder zwanger geweest (dit is echter een mk geworden) , testte echter toen ik al +/- 5weken zwanger was door de ochtendmisselijkheid die de doorslag gaf.

Ik ga over een week opnieuw testen en ik denk dat je ook nog even moet wachten om opnieuw te testen, waarschijnlijk is het hormoon nog te laag en anders kun je ook je bloed laten testen als je niet meer kunt wachten.

Hallo!

mocht er toevallig iemand nog actief zijn hier. Ik wilde even kwijt dat ik een week over tijd ben en net getest heb, maar helaas verre van een streepje te bekennen. Zijn al ruim een jaar bezig en het wil maar niet vlotten. Het is voor het eerst sinds maanden dat ik een week te laat ben. Dus had eindelijk voorzichtige hoop, maar helaas. Heb verder ook nog niet echt duidelijke symptomen. Soms een vlaag van misselijkheid, maar dat zou net zo goed tussen m'n oren kunnen zitten. Soms zo moedeloos hoe je lichaam je voor de gek kan houden.
Ik lees hierboven verhalen dat het nog steeds zwanger kan zijn, dus ik hou hoop.

Groetjes

Hallo,

Ook ik ben al een paar dagen overtijd.

Een paar dagen voor NOD had ik bruine slijmerige afscheiding bij het afvegen echt alleen 1 dag.

In Januarie heb ik een miskraam gehad met curretage was toen 11 weekjes zwanger.

Had na de ingreep maar 2 dagen bloed verlies.

En werd toen 4 weekjes later weer ongestelt , deze was echt hevig.

Ik zou afgelopen woensdag weer ongestelt moeten worden, tot vandaag echt geen teken van.

Ik ben vaker misselijk, dingen die ik normaal graag eet, vind ik nu vies en heb veel gerommel in me buik eigenlijk voel ik me zoals de vorige zwangerschap.

Ik heb vrijdag een testje gedaan (extra gevoelige) deze gaf echter negatief aan.

Teveel hoop maak ik me nu niet, anders maak ik mezelf gek.

Terug
Bovenaan