700 berichten

Inderdaad, als ik moe ben zie ik ook alles veel donkerder dan dat het allemaal is.
Tsja, hoe komt het?
Ik ben natuurlijk ziek geweest en nog steeds niet helemaal lekker.
En Maarten is vandaag weer gaan werken, maar de afgelopen dagen kwam er toch heel veel op mijn schouders neer. Natuurlijk ook omdat Maarten eerst op moest knappen om weer aan het werk te kunnen.
Maar ik was ook ziek, en ik moest gewoon doorgaan met alles.
Nu ben ik echt zoooo moe.

ja, dan heb je inderdaad wel heel veel op je dak gekregen terwijl jij je rust en herstel ook nodig had. Wil je nu niet even je ogen dicht doen? Je bent naar mij toe niks verplicht he!

Nee, dat weet ik wel. Ik heb net eventjes gelegen.
Ik kan toch niet slapen en even mijn gedachten verzetten is ook wel lekker.
Hoe is het met jou? Ben je al een beetje opgeknapt?

's morgens gaat het goed en dan denk ik dat ik er ben, maar 's middags krijg ik weer flinke hoofdpijn en oorpijn. Heel gek. En kilometers groene snot uit m'n neus (lekker smeuig) dus daar komt de druk op m'n hoofd en oren vandaan denk ik.

Maar het valt me wel tegen, want ik had allang weer willen werken, maar dat gaat echt nog niet. Ik moet nog effe uitzieken. Heb gisteren de baas gebeld en hij was het daar wel mee eens al is het daar nu razenddruk. Ik was wel blij dat hij ook vindt dat ik goed moet uitzieken.

Wel fijn dat je baas het ermee eens was.
Ik heb echt precies hetzelfde gehad en Maarten ook.
s'Morgens denk je inderdaad het gaat wel, maar naarmate de dag vordert ga je je steeds beroerder voelen.
En inderdaad liters snot....bleeeh...

Efraim is nu ook snotverkouden. Hij werd vannacht wakker en zat helemaal vol met snot.
Morgen moet hij eigenlijk worden ingeent, maar ik vraag me af of dat wel slim is nu.

ja inenten en snipverkouden lijkt mij ook geen gewelidige combinatie.
Heb geen idee of het kwaad kan, maar echt fijn is het natuurlijk niet.
Hopelijk gaan ze er op het CB wijs mee om.
Wat is jouw voorkeur?
en ben je benieuwd naar de meet en weeggegevens?

He maar jullie Thom is nu echt bijna jarig he?! Leuk zeg!
Ik vind het echt zo bijzonder om te bedenken dat dat hulpeloze ukkie van vorig jaar nu uitgegroeid is tot een klein ondeugend binkie.
Echt heel bijzonder vind ik het.

Gaan jullie het heel uitgebreid vieren of niet?

Toen Efraim 3 maanden was, was hij ook snotverkouden toen hij ingeent moest worden.
Toen hebben ze het een weekje uitgesteld.
Ik vraag het morgen wel gewoon.
Ik ben wel heel benieuwd naar zijn meet en weeg gegevens ja.
Hij wordt echt lang de laatste tijd.
Al zijn broeken zijn opeens te kort.

Terug
Bovenaan