700 berichten

he wat grappig, want nog niet zo lang geleden was hij een lief klein "propje" en nu wordt ie lekker lang. Ja, groeien als kool. Laat je het weten wat ze meetgevens zijn?

quote: Issie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-11-2007 15:17:00'));

Wel fijn dat je baas het ermee eens was.
Ik heb echt precies hetzelfde gehad en Maarten ook.
s'Morgens denk je inderdaad het gaat wel, maar naarmate de dag vordert ga je je steeds beroerder voelen.
En inderdaad liters snot....bleeeh...

Efraim is nu ook snotverkouden. Hij werd vannacht wakker en zat helemaal vol met snot.
Morgen moet hij eigenlijk worden ingeent, maar ik vraag me af of dat wel slim is nu.

Sorry dat ik me er even mee bemoei , maar wij hadden dit laatst ook met Heather. Bij ons was het absoluut geen probleem om de inentingen twee weken later te laten op het spreekuur.
Ik weet niet of het kwaad kon ofzo, maar ik voelde me wel een stuk geruster (is dat een woord?)!

Groetjes, KT

ps, beterschap, verkouden is zoooooo vervelend!

wij vieren het zaterdag bij mijn moeder thuis (opde boerderij) met mijn broers en zussen (en hun kindjes). Wel leuk want dat zijn dus incl Thomas 7 kinderen onder de twee jaar (5 onder 1 jaar zelfs) dus dat wordt een echt babyfestijn.

zondag gaan we naar de ouders van m'n man en komt ook een zus met haar man en twee kinderen van 13 jaar (tweeling)

allebei de middagen zijn van 14.00 tot 15.30 uur.

quote: KT reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-11-2007 15:27:19'));

quote: Issie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-11-2007 15:17:00'));

Wel fijn dat je baas het ermee eens was.
Ik heb echt precies hetzelfde gehad en Maarten ook.
s'Morgens denk je inderdaad het gaat wel, maar naarmate de dag vordert ga je je steeds beroerder voelen.
En inderdaad liters snot....bleeeh...

Efraim is nu ook snotverkouden. Hij werd vannacht wakker en zat helemaal vol met snot.
Morgen moet hij eigenlijk worden ingeent, maar ik vraag me af of dat wel slim is nu.

Sorry dat ik me er even mee bemoei , maar wij hadden dit laatst ook met Heather. Bij ons was het absoluut geen probleem om de inentingen twee weken later te laten op het spreekuur.
Ik weet niet of het kwaad kon ofzo, maar ik voelde me wel een stuk geruster (is dat een woord?)!

Groetjes, KT

ps, beterschap, verkouden is zoooooo vervelend!

Je mag je er wel mee bemoeien hoor. Juist lief van je.
Ik ga morgen denk ik ook vragen ofe het uitgesteld kan worden.

quote: Ida30 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-11-2007 15:29:08'));

wij vieren het zaterdag bij mijn moeder thuis (opde boerderij) met mijn broers en zussen (en hun kindjes). Wel leuk want dat zijn dus incl Thomas 7 kinderen onder de twee jaar (5 onder 1 jaar zelfs) dus dat wordt een echt babyfestijn.

zondag gaan we naar de ouders van m'n man en komt ook een zus met haar man en twee kinderen van 13 jaar (tweeling)

allebei de middagen zijn van 14.00 tot 15.30 uur.

Leuk zeg! Dat wordt wel een gezellig feest dan!

Wij vieren het de zaterdag na Eefs verjaardag.
s'Morgens komen mijn ouders en zusje. Die blijven tussen de middag eten en s'Middags komen Maarten's ouders en zusje met vriend. Die blijven s'avonds eten.
Dus beide ouders treffeb elkaar denk ik even een uurtje. Is ook wel leuk.

als je je daar prettiger bij voelt (en Eef waarschijnlijk ook) zou ik het zeker doen.
je moet dan wel een keer extra naar het CB; maar hopelijk is dat geen probleem.

Nee, er is op vrijdagmorgen altijd inloopsprekkuur dus dan ga ik dan gewoon. Is niet zo erg.

vind jij het leuk als beide ouders elkaar treffen?
wat maakt dat het leuk is?
kunnen ze goed met elkaar overweg?

puur informatief hoor; wij houden ze (onbewust of stiekeum bewust) uit elkaar.

Terug
Bovenaan