700 berichten

oke, dan ga ik strijken

tot de volgende keer he,

en welterusten en een dikke knuf voor Eef!

Ja, leuk zeg! Die verjaardag.
Geniet ervan he?! (Doe je vast wel)
Hopelijk voel je je wat beter dan.

En die intake...spannend hoor. Succes!
Als ik je niet meer spreek, weet dan dat ik in elk geval aan je zal denken.

Laat je even weten hoe het was dan?

Liefs en

@Ida;
Ik lees net hiervoor dat je dit weekend de verjaardag van Thom hebt gevierd. Was het leuk? En hoe vond Thomas het?
Morgen is hij voor het echie jarig hé. Dan is hij alweer 1 jaar. Kun je je voorstellen dat het alweer een jaar gelden is dat hij is geboren?
Het begint mij nu ook een beetje naar de keel te vliegen als ik er aan denk...
Ik hoop dat je een leuk weekend hebt gehad en dat je morgen ook een mooie dag met vooral mooie herinneringen zal hebben.
( ik zal een extra mooi plaatje voor  Thom opzoeken!)

@Issie;
Hoe is het met jou en je herfstdip?
Ik heb veel aan je gedacht de laatste dagen en ik hoop echt voor je dat je je beter zult voelen.
Er zijn idd een aantal natuurlijke suppelementen die je hierbij kunnen helpen. Misschien eens advies vragen bij een natuurwinkel of een natuurdokter.
Ik hoop snel weer wat van jullie te lezen.
(jullie zijn toch wel een beetje mijn forum-vriendinnetjes, waarvan ik het heel leuk vind om wat te lezen.)
Sil

Hey lieve Sil,

Wat lief dat je zo aan ons denkt!
Nu de zon vandaag wat meer tevoorschijn komt voel ik me al gelijk een beetje beter.
Ik heb eigenlijk elk jaar rond deze tijd wel last van zo'n dip.
Afgelopen weekend heb ik lekker veel afleiding gehad.
Gisteren hadden we een verjaardag van een kindje van de zwangersschapsclub.
Ik ben daar sinds de bevalling maar een keertje een bakkie wezen doen en toch waren we uitgenodigd.
Het was zo gezellig en we hebben ook afgesproken contact te houden.
Dus dat heeft me ook wel goed gedaan.
Ik voel me wel heel erg moe. Ben echt niet vooruit te branden.
Gelukkig is er een klein mannetje wat mijn aandacht vraagt want het liefst zou ik de hele dag mijn bed in kruipen, maar ik weet gewoon van mezelf dat het dan alleen nog maar erger word.
Dus...ik heb vanmorgen de huiskamer maar eens een goede beurt gegeven en ik kreeg net een heerlijke spontane knuffel van Eef...dat maakt dan je dag weer goed.

Hoe is het met jou?
Zijn je meisjes weer helemaal gezond?
En bevalt je werk nog steeds goed? Kun je het allemaal een beetje aan?

Weet je, ik heb zoveel aan dit forum. Gewoon even die warme belangstelling naar hoe het met je gaat. Ik geniet er echt van.
Ik ben benieuwd hoe het met jou is.

Liefs,
Mariska

Hoi Lieve Issie,
Wat fijn dat je weer wat beter voelt. Heel veel mensen hebben er last van met dit weer, ik merk het aan mezelf ook. Het schijnt toch een tekort aan zonlicht te zijn er bestaat zelfs een speciale licht-therapie voor.
Leuk dat je contact hebt met diegene van de zs-club. Altijd fijn om iemand te hebben met een kindje van ongeveer dezelfde leeftijd.
Ik heb ook veel aan dit forum en er zijn bepaalde mensen naar wie je sneller toe trekt.

Eigenlijk gaat het met mij niet zo heel goed. Ik heb een beetje last van hetzelfde als jij; moe, somber, de tranen zitten hoog en ik zou ook het liefst heel de dag in mijn bed kruipen. Gelukkig kan dit niet, anders zou het niet goed komen, denk ik.
Mijn nieuwe baan is wel leuk, maar ook erg vermoeiend en ik heb enorme twijfels of het dat allemaal wel waard is. Het zijn zulke lange dagen, dat ik mijn kids dan bijna niet zie op zo'n dag en dat valt me heel zwaar.
De verjaardagen van die meiden komen er ook aan en daar ben ik best emotioneel onder, meer dan ik had verwacht.
Nou, de plicht roept weer, dus tot snel!
Sil

Hey sil, issie, ida,

Ida is je kleintje alweer 1? Wat gaat het hard zeg. Gefeliciteerd hoor. Jeske moet nog even. Ik ben hier niet meer zoveel maar ik chek nog wel af en toe hoe het met jullie gaat hoor.
Sil, het is dat grauwe viezige weer he? Rot dat je je niet zo fijn voelt. Die verjaardagen zijn natuurlijk ook best emotioneel en dan heb jij ze ook nog eens beide dicht op elkaar. Ik heb het ook wel een klein beetje als er een tijd geen zon is geweest. En het was de afgelopen weken echt bagger buiten.

Terug
Bovenaan