Hoi Lieve Issie,
Wat fijn dat je weer wat beter voelt. Heel veel mensen hebben er last van met dit weer, ik merk het aan mezelf ook. Het schijnt toch een tekort aan zonlicht te zijn er bestaat zelfs een speciale licht-therapie voor.
Leuk dat je contact hebt met diegene van de zs-club. Altijd fijn om iemand te hebben met een kindje van ongeveer dezelfde leeftijd.
Ik heb ook veel aan dit forum en er zijn bepaalde mensen naar wie je sneller toe trekt.
Eigenlijk gaat het met mij niet zo heel goed. Ik heb een beetje last van hetzelfde als jij; moe, somber, de tranen zitten hoog en ik zou ook het liefst heel de dag in mijn bed kruipen. Gelukkig kan dit niet, anders zou het niet goed komen, denk ik.
Mijn nieuwe baan is wel leuk, maar ook erg vermoeiend en ik heb enorme twijfels of het dat allemaal wel waard is. Het zijn zulke lange dagen, dat ik mijn kids dan bijna niet zie op zo'n dag en dat valt me heel zwaar.
De verjaardagen van die meiden komen er ook aan en daar ben ik best emotioneel onder, meer dan ik had verwacht.
Nou, de plicht roept weer, dus tot snel!
Sil