700 leuke berichten

Hey dames,

Wat een leuke discussie. Ida, ik krijg dezelfde neiging als jij hoor met kerst.
Waar het vroeger om draaide is het allang niet meer en dat vind ik jammer.
Het maakt me zelfs verdrietig, maar dat komt denk ik omdat het christelijke geloof zoveel voor me betekend. Ik heb ook meer met Pasen dan met de kerst.

We zijn 1e kerstdag bij mijn ouders geweest. Daar hebben we het kinderkerstfeest meegemaakt uit de kerk.
We hebben gefonduut (of hoe schrijf je dat). Heerlijk ouderwets, net als vroeger toen ik klein was.
Gisteren was een gezellige dag met zijn drietjes. We hebben gewandeld en een lekker broodmaaltijd gehad.
Het was echt gezellig!

joe hoe, het moesten toch 700 leuke berichten zijn? Ik lees nu alleen maar over slechte humeuren en pms.

Ik heb de cd van Nick en Simon cadeau gekregen: joepie
Mijn man heeft morgenmiddag vrij: gezellig!!!
Ik ga zondag naar vrienden die ik al heel lang niet heb gezien; leuk leuk!

groetjes ELke

Je hebt helemaal gelijk, het zouden 700 leuke berichten zijn, maar ben bang dat ik daar vandaag ook niet de aangewezen persoon voor ben.

Hoewel een leuk bericht: gister het nieuws gehad dat ons huis definief verkocht is, joepie daar hoeven we ons niet meer druk om te maken. Nog 6 weken en dan gaan we verhuizen, moet nog heel veel gebeuren, maar het komt goed. En nog 13 weken en dan komt ons kindje, dat is ook helemaal leuk. Maar ben wel nerveus. Met STijn hadden we met 5 maanden het kamertje al af, nu kan dit natuurlijk pas  na de verhuizing, als we alles maar op tijd af hebben.....

Carina

Terug
Bovenaan