700 leuke berichten

Okay, hij is niet echt leuk, maar wel grappig;

Ik ging net met de hond wandelen. netjes op buienradar.nl gekeken wanneer het droog zou zijn. Dus om 1 uur kind in jas/das/wanten en buggy gehesen. mezelf in jas/das/wanten en wandelschoenen gestopt en de hond aangelijnd. Kom ik vervolgens buiten... regent het. Ja, want ik had wel op internet gekeken, maar niet uit het raam!

Nou ja, Heather vindt die regen op haar regenhoes erg grappig en  ik vind wandelen in de regen ook niet echt erg.

Groetjes, KT

Hahaha, altijd handig dat internet maar misschien de volgende keer inderdaad gewoon even uit het raam kijken.

Ik kijk niet eens op het internet...ik doe iedereen jassen aan en Floris in de wagen en buiten merk ik pas dat het regent dus weer naar binnen. Paraplu's pakken, regenhoes om de wagen doen, laarsjes aan (voor Sophie) etc.

Mag ik even klagen....
Wat kunnen kinderen vermoeiend zijn.... Sophie is de hele dag al aan het huilen. Ze huilt om alles. Ze is waarschijnlijk gewoon moe maar ze wilde absoluut niet naar bed vanmiddag. Floris doet tegenwoordig alles wat niet mag. Aan de televisie, DVD zitten, stekkers uit het stopcontact trekken, keukenlade's open trekken enz enz. En als ik hem dan weg haalt, krijgt hij eerst een driftbui en daarna doet hij het gewoon nog een keer. Ik loop de hele dag achter hem aan NEE te zeggen. Gelukkig mag ik morgen weer werken hahahaha.

En ik heb ook geen chocola in huis om deze vermoeiende dag toch nog fijn af te sluiten...(ik wil nog wat kilo's kwijt dus het is maar goed ook).

Liefs Femke

@FemkeSophie Hahaha, soms is het inderdaad heel fijn als je zelf weer lekker aan het werk mag! Kan me goed voorstellen dat het met twee van die ukkies die niet hun normale leuke vrolijke en gehoorzame zelf zijn wel heel vermoeiend is. Maar denk eens aan alle calorieen die je verbrand als je achter ze aan moet rennen?

Groetjes, KT

Ja hoor, je mag best even klagen. Kinderen kunnen inderdaad supervermoeiend zijn...hier nog zo eentje. Hij hangt der hele dag aan mijn broekspijpen en lekker alleen speln zit er momenteel niet in geloof ik...

Maar...even wat leuks...
Zondag zat ik met een liedje in mijn hoofd wat ik de hele tijd aan het zingen was.
Mijn man was het op een gegeven moment zat, pakte de afstandsbediening, klikte met zijn tong terwijl hij dat ding op mij richte en zei: 'Zo, en nu een andere zender!

Wat denk je?
Pakt Efraim de afstandbediening, richt hem op mij en begint met zijn tong te klikken.
Hahahaha...ik lag echt onder de tafel.

Hahaha, Issie echt leuk!! Kinderen zijn soms vermoeiend maar door zulke dingen, ben je dat ook weer zo vergeten (voor even althans).

Bedankt voor jullie medeleven. Het is altijd fijn om even van je af te klagen.

Ik heb ook nog wat leuks te melden.
Gisteren (net na ik het berichtje had geschreven) liep Floris voor het eerst een paar stapjes los!!! Dus de dag is alsnog leuk geëindigd gisteren.

Liefs Femke

Terug
Bovenaan