8 dagen overtijd test negatief

Hoi Allemaal,

Ben sinds december gestopt met de pil vanaf het begin gelijk ongesteld geworden.. een cyclus van 30 dagen..

Nu had ik 26 juli ongi moeten worden maar tot nu toe ben ik het nog steeds niet.

De dag dat ik ongi had moeten worden een test gedaan die was negatief.. vrijdag nog een test gedaan en weer negatief..
Gister tijdens het plassen en heel klein donker bruin propje/vliesje verloren..

Zou ik een miskraam hebben gehad of zou ik zwanger zijn? Ben alleen maar moe en snel geirriteerd..

Wie oh wie kan mij helpen?

Ik heb het ook eens gehad....te laat ongesteld dan....werd een week later wel ongesteld.

ik zou het even aankijken, want soms duurt het wat langer voor het goed te tesen is.

Als je na een week nog niet ongesteld bent, kun je altijd even via de huisarts bloed laten prikken, want daar moet het wel in te vinden zijn als je zwanger zou zijn.

Hallo Mandy-tje,
Heb ik ook net gehad. Normaal 28 of 29 dagen per cyclus en de laatste keer 42 !!!! Paar keer getest en allemaal negatief. Ik denk zelf dat het bij mij een late eisprong is geweest. Je zou zelf eens bij kunnen houden hoe het met je temperatuur zit om te zien of je eisprong al geweest is of in de gaten houden of je al rekbaar slijm hebt gehad.
Ik hoop natuurlijk dat het bij jou wel een zwangerschap is!! Succes met het wachten!!
Bientje

hoi, ik heb laatst ook een keer gehad altijd een cyclus van 28 dagen en toen ineens van 35.
Maar bij mijn eerste zwangerschap testte ik pas bij 10dagen overtijd positief.
Succes

Hoi Meiden,

Bedankt voor jullie reactie dat doet mij erg goed..

Bientje jammer dat je waarschijnlijk een te late eisprong hebt gehad.. Ik voel mijn eisprong elke maand en dat is echt geen pretje helaas..

Ik ga donderdag opnieuw een test doen en als die ook weer negatief is dan gaan we maar eens naar de dokter als we dan nog niet ongi zijn geweest..

Ik hou jullie op de hoogte meiden.

Mandy-tje

Hey..

Leuk .. nog een mandy :)

Ik zit in het zelfde schuitje als jij... alleen had ik 25 juli ongesteld moeten worden.
Net zoals jij heb ik vanmiddag ook getest en helaas negatief.

Ben rond een uur of vier steeds moe, maar heb verder geen last van misselijkheid of pijnlijke borsten enzo......

Ik voel btw ook mijn eisprong iedere maand... niet prettig... maar scheelt mij behoorlijk wat ovulatietesten haha....

Dokter heeft tegen mij gezegd dat als ik donderdag nog niet positief testte, dat ze dan even zou kijken tijdens een afspraak.

Uiteraard hoop ik op een positieve test voor die tijd, maar ik probeer er niet te veel op te hopen... Stel dat het niets is :(

Ben benieuwd hoe het met je afloopt deze week.

Gr
Mandy

Hey Mandy,

Dankje wel voor je berichtje..
En wat leuk dat er nog een Mandy is..

En ook erg grappig dat we in het zelfde schuitje zitten..
Ik ben in de middag ook erg moe en na me werk ga ik het liefst slapen niet normaal...
Vanaf zondag ook aardig geirriteerd aan het raken aan stomme dingen waar je je normaal niet aan irriteerd..
Erg vervelend is dat...

Het scheelt inderdaad met ovulatietesten als je je eisprong voelt..

Ik heb me voorgenomen om donderdag pas weer een test te doen en als die negatief is om de dokter dan te bellen voor een afspraak..

Net zoals jij heb ik ook geen last misselijkheid of pijnlijke borsten..
Het gekke is normaal heb ik een week voor mijn menstruatie onwijs last van mijn borsten en een opgezette buik en dat heb ik nu ook niet gehad en dat is dan best raar zeker als je dat altijd al gehad hebt ook tijdens de pil..

Nou meid ik ga duimen voor je dat je toch een positieve test hebt donderdag..

Laat je het me wel even weten??

Liefs Mandy

Terug
Bovenaan