8 dagen overtijd test negatief

Hey dames,

Ik zit in hetzelfde schuitje, inderdaad ben ook ik nog steeds niet ongi geworden. Mijn huisarts was echter erg begripvol, hij zei dat het mogelijk is om zwanger te zijn maar ook mogelijk om niet zwanger te zijn. Vooral voor meiden die de pil heel lang geslikt hebben, een onregelmatige cyclus is normaal..
Ik bijvoorbeeld, 37 dagen & 20 dagen. Ik zit nu zowat op dag 40. De dokter zei tegen mij dat ik aankomende week (liefst eind van de week) kon testen, begin volgende week nog een keer en dan weer de huisarts te bellen. Dan kan ik eventueel bloed prikken, gewoon om me gerust te stellen. Mocht ik dan niet zwanger zijn is het wel echt een kwestie van wachten tot dat ik ongesteld word.

Dus ja, echt goed nieuws is het niet, maar je er zo min mogelijk mee bezig houden en afwahten is toch echt het advies. Niet dat het mij lukt....

Succes allemaal dames!!

@Mandy: doe rustig aan, geef je lichaam en geest wel de tijd zoiets te verwerken!

Groet, tes

Hoi Meiden,

Ik heb goed nieuws ik ben nu 5 weken zwanger oh wat ben ik blij zeg maar ook heel erg voorzichting tot de 12 weken...

Hoe is het verder bij jullie?

Liefs Mandy

Hallo Dames,
Ik ben Elena ik heb jullie reacties gelezen, vond het zo leuk hoe jullie naar mekaar schrijven en doen.... wil ook wat kwijt ik ben laatst 1 augustus ongi geweest en 17 tot 22 ste goed bezig geweest met mijn man. Heb helemaal geen pijn niks van een menstruatie begin van september kreeg ik pijn aan mijn tepels en ik hoor 1 september ongi tezijn! ik heb waterig wit afscheiding gehad enkele dagen lang en nu is dat ietsje dikker geworden en af en toe pijn aan me linker kant van me eierstokke en af en toe zwaar gevoel bij me baarmoeder! trouwens geen pijn meer bij me tepels ben 8 dagen overtijd vandaag getest negatief... heb normaal geen onregelmatig cyclus vooral niet zolang wat zou ik moeten doen ja zeker afwachten maar wat kan het zijn! we willen al wel 2.5 jaar een kind

Ik was ook overtijd en teste ook continue negatief terwijl ik me al wel zwanger voelde' een week na nod teste ik pas positief.
Helaas is de zwangerschap tot zijn einde gekomen met 6 weken.
Nu proberen we het weer' nu 2 dagen voor nod en maar hopen dat die uitblijft ???

Terug
Bovenaan