8 dagen overtijd test negatief

Hey mandy,
Ook ik heb hetzelfde, ik ben nu 4 dagen overtijd. Nog niet ongi, gisteren getest en ook dat negatief. Ik heb geen idee meer wat ik ermee moet, wist niet eens dat je daarna nog kon testen. Was erg "goedgelovig" voor die ene test.

Rot he, dit soort dagen. Ze zijn normaal al vreselijk, wachten, maar nu weet je niet waar je aan toe bent etc....

Wat een spanning.... Ik ga aan het einde van de week nog een keer testen als de ongi uitblijft.

Succes meiden!!
Groet, tes

Hoi Lieve Meiden,

Helaas heeft het duimen voor mij niet geholpen..
Vandaag lichtelijk ongesteld geworden met daarbij zware buikkrampen..

Het ziet er naar uit dat het een miskraam is geweest :-:)-:)-(morgenochtend moet ik naar de dokter en dan weet ik meer..

Voor jullie duim ik nog steeds heel hard dat jullie een positieve test hebben..

Liefs Mandy

Hoi Tes,

Vanochtend bij de dokter geweest en helaas was mijn vermoeden juist..

Na 5 weken zwangerschap heb ik een miskraam gekregen.. Het doet even pijn maar moeder natuur stoot het niet voor niets af denk ik dan maar..
Het vruchtje is gewoon niet goed geweest..
We gaan deze maand even rustig aan doen en dan volgende maand gaan we er weer voor..

Voor jullie duim ik nog steeds heel erg hard..
Laat je het me wel even weten als je een positieve test hebt?

Liefs Mandy

Hee...

Even een update.

"i have chickened out!" Ik durfde donderdag niet te testen.. gewoon omdat ik toch weer dacht dat het negatief zou zijn.

Ik heb mezelf voorgenomen het 1x per week te doen. Dus a.s. maandag (mits ik niet ongesteld wordt), zal ik gaan testen.

Hoe is het overigens bij jullie gegaan??? al nieuws?

Hey,

Ik had jullie reactie niet gezien op de 5e... Ontzettend balen voor je Mandy. Ik had zo gehoopt dat het raak bleef/was voor je....
Heel veel sterkte in ieder geval.

Ik heb met de huisarts van de week al contact gehad,... maar ik moet gewoon nog 2 weken wachten zij ze.... Maar ik hoop natuurlijk op een positief bericht eerder via een test.
Huisarts is in ieder geval niet echt geinteresseerd en gooide het op het feit dat ik er waarschijnlijk teveel mee bezig zou zijn.

Total BS natuurlijk, want juist afgelopen 2 maanden probeer ik er niet aan te denken en juist nu ben ik zwaar overtijd...

Hoe dan ook.... pfff.. vind het toch wel spannend allemaal stiekum.

Sterkte meiden. hou jullie op de hoogte!

X
Mandy

Terug
Bovenaan