8 dagen overtijd test negatief

Hey,

Ik zal me eerst even voorstellen... ik ben Isa en voor het eerst hier op het forum.

Ik las jullie berichtjes en zit met hetzelfde...
Normaal heb ik een cyclus van 32 dagen inmiddels zit ik nu op de 42e dag en heb vandaag weer een test gedaan, maar niet zwanger.

Heb ook naar de huisarts gebeld maar hij gaf aan dat ik gewoon 14 dagen moest afwachten. Het kan ook zijn dat ik een menstruatie heb overgeslagen..

Ik voel me verder ook niet zwanger ofzo. Heb alleen last van steken links onder in mijn buik.

Ik ga er nu dan ook maar vanuit dat ik een menstruatie heb overgeslagen en wacht maar weer af. Al lukt het niet echt om er niet mee bezig te zijn...

Ik ben benieuwd hoe het bij jullie afloopt. En Mandy echt rot voor je en veel sterkte!

Gr. Isa

Ik denk dat het voor mij ook slecht nieuws is helaas :(

Heb sinds gisteren middag bloedverlies, maar tot nu toe bruin en ik heb geen krampen....
Het is meer dan de vorige keren dat ik bruinverlies had (1e keer 3 dagen rond ovulatie en 2e keer 3 dagen voordat ik ongesteld zou moeten worden)....

Ik wacht het wel af, maar denk dat het niet is deze keer...

Pfff... dus......op naar het volgende ei !
(Ik probeer het maar positief op te vatten)

Succes meiden!

X
mandy

Hoi meiden!

Ik praat eigenlijk op een ander forum mee maar sluit me hier ook even aan.
Mijn cyclussen waren: 33, 31, 33, 29 en 28 en nu zit ik op 35 en nog niks.
De test op dag 34 was negatief dus een heel dubbel gevoel.
Afwachten is helaas het enige wat ik kan doen, ik had maandag de huisarts willen bellen omdat ik ook nog op vakantie ga, maar zie bij jullie dat dit niet veel helpt?
Wat raden jullie aan?

Groetjes Sukki
Ronde 6. 35/30

Hoi Isa,

Leuk dat je ook op het forum zit..
Die cyclus veranderd elke keer het zou gewoon mooi zijn dat we elke keer dezelfde cyclus hebben..
Bij mij is de cyclus 30 a 32 dagen dus dat is wel ok..

Helaas heb ik na 5 weken zwangerschap een miskraam gekregen maar ik blij positief.
Moeder natuur heeft het niet voor niets afgestoten..
Volgende maand gaan we er weer helemaal voor..

En meiden hou er rekening mee 3 dagen voor je eisprong ff klussen want het zaadje heeft een lange zwemweg te gaan om bij de eileider te komen ;-)

xxx

Hey Mandy,

Geeft niet dat je de reactie niet had gezien.. Het is zeker balluh was er dit keer ook echt kapot van..
Maar weet je moeder natuur stoot het niet voor niets af zeg ik dan maar.. Als het vruchtje niet goed is geweest is het miss ook maar beter zo..

Onbewust zijn we er allemaal meebezig zeker als je bijna ongi moet worden.. Maar sommige huisartsen hebben daar geen begrip voor..
Echt baluh dat je nu bruin bloed verloren hebt… ook jou had ik het zo gegund zeg..
Wijffie hou me op de hoogte ok..
Wij gaan volgende maand weer aan de bak deze maand ff rust.. en dan gaan we ovulatie testen gebruiken..

Xxx
Mandy

Hoi Sukki,

Balluh zeg dat je elke keer een andere cyclus hebt.
Das echt klote om het dan echt uit te rekenen allemaal..

Mijn advies is om het toch nog maat even aan te kijken allemaal.. De dokter zegt denk toch wel kijk het maar even aan....

En als je op vakantie bent en na 4 dagen nog niet ongi bent kan je daar ook een test doen..

liefs
Mandy

nou blij om wat herkenbare verhalen te lezen hier!
Ik had eind juli ongesteld moeten worden.
Voel me erg moe en humeurig. Ik heb 2 testen gedaan maar beide negatief.
Ongesteldheid blijft uit. Heel irritant!
Ik ben idd ook bang dat mijn cyclus totaal van de wap is! De 1e keer dat ik stopte met de pil klopt het precies. Ik bofte toen ook want was de 2e maand gelijk zwanger.
Nu zijn we 4 mnd bezig (wat natuurlijk ook nog maar kort is) maar mijn cyclus klopt echt niet!
Ik heb me ook maar voorgenomen om eerst nog op vakantie te gaan. Ben ik het daarna nog niet geworden, dan ga ik maar naar de huisarts denk ik...

maarre Mandy's succes hoor! Hoop dat het toch goed nieuws is bij jullie!

Terug
Bovenaan