A.U.B. LIEF ZIJN VOOR ELKAAR!!!!

Ja vond dat we goed bezig waren hoor!

Allemaal ophouden maar he?

Liefs Yvonne

PEACE OP HET FORUM LIEVE MEIDEN????????

Ik hoop dat ik met niemand 'ruzie' heb, ik geloof dat ik echt het geprobeerd om vrede te stichten tussen iedereen.....
Ik ben op niemand boos in ieder geval.....

Tuurlijk niet!
Het gaat ook niet om jou, maar het is op het moment wel zo wat suus zegt hierboven.
Wij kunnen met zijn allen heel erg ons best doen en onze frustraties op ons eigen topic te uiten, maar corina vind het nog steeds nodig om hier met veel bombarie binnen te komen vallen.................
Dus corina nogmaals, hou ook hier mee op, dan kunnen we het gewoon weer gezellig hebben op het forum..........

Heb je wel lekker gegeten suzan??
Ik had een opwarm prakkie, maar wel lekker, hahahaha!!!

Hahaha ja hoor Suus jij bent toppertje hoor en doet flink je best! Ik geloof niet dat iemand kwaad op jou is........en anders hebben ze een probleem met mij  hahaha nee hoor hoef je niet bang voor te zijn!

Is goed toch zo peace in de tent!!

liefs Yvonne

quote: rimke s reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-02-2008 19:09:10'));

Tuurlijk niet!
Het gaat ook niet om jou, maar het is op het moment wel zo wat suus zegt hierboven.
Wij kunnen met zijn allen heel erg ons best doen en onze frustraties op ons eigen topic te uiten, maar corina vind het nog steeds nodig om hier met veel bombarie binnen te komen vallen.................
Dus corina nogmaals, hou ook hier mee op, dan kunnen we het gewoon weer gezellig hebben op het forum..........

Heb je wel lekker gegeten suzan??
Ik had een opwarm prakkie, maar wel lekker, hahahaha!!!

Oke gelukkig maar, kan er niet zo goed tegen als mensen boos op mij zijn!
Ik heb niets tegen de klusbabes en ik hoop de klusbabes ook niet tegen mijn meissies!

we zijn allemaal trots op Suus!
Laten we onze rollen ook niet onderschatten in deze vredes besprekingen!

En voor de laatste keer: als jullie corina op jullie topic tegen komen zouden jullie dan willen vragen of ze ophoudt?

Ik ga even stoppen want ben hier de hele middag al bezig...................wel met goed resultaat!!!
Ben trots op ons!!!
Fijne avond meiden!!!

Terug
Bovenaan