A.U.B. LIEF ZIJN VOOR ELKAAR!!!!

quote: rimke s reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-02-2008 19:14:25'));

we zijn allemaal trots op Suus!
Laten we onze rollen ook niet onderschatten in deze vredes besprekingen!

En voor de laatste keer: als jullie corina op jullie topic tegen komen zouden jullie dan willen vragen of ze ophoudt?

Ik ga even stoppen want ben hier de hele middag al bezig...................wel met goed resultaat!!!
Ben trots op ons!!!
Fijne avond meiden!!!

Rimke ik zou zeggen, gluur eens op onze topic, ik heb haar gezegd dat het beter voor iedereen is als ook zei er over ophoudt!   Ik ben goed bezig he!! Jullie ook bedankt voor jullie inzet en laten we hopen dat we nu weer met zn allen een gezellig forum hebben!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-02-2008 19:11:35'));

Hahaha ja hoor Suus jij bent toppertje hoor en doet flink je best! Ik geloof niet dat iemand kwaad op jou is........en anders hebben ze een probleem met mij  hahaha nee hoor hoef je niet bang voor te zijn!

Is goed toch zo peace in de tent!!

liefs Yvonne

YVONNE IS LIEF!!!!!!!!!!!!!!!

Meiden, even een leuke anekdote: Yvonne en ik hebben elkaar via dit forum leren kennen en zien (en smsen en  msnen)  elkaar nu regelmatig! Dus dit forum is zekers heel gezellig!!!!!!

Ohja en ik julie staat er weer een date gepland met het groepje meiden uit 'onze' topic! En dan met alle babys erbij!!

nogmaals, niets tegen jullie meiden!

Alleen corina, die met veel bombarie elke keer bij ons binnen valt en waar ik al een paar keer vriendelijk aan gevraagd heeft of ze daar mee op wil houden, schijnt het niet te willen begrijpen...........

Maar tegen jullie meiden, absoluut niet!
Ook hier bedank ik jullie voor de witte vlag van vanmiddag!

quote: Meissie_YP reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-02-2008 19:19:53'));

Ach gossie!  dank je Suus dat is lief!

Jaja soms ben ik wel lief he!!

quote: rimke s reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-02-2008 19:19:11'));

nogmaals, niets tegen jullie meiden!

Alleen corina, die met veel bombarie elke keer bij ons binnen valt en waar ik al een paar keer vriendelijk aan gevraagd heeft of ze daar mee op wil houden, schijnt het niet te willen begrijpen...........

Maar tegen jullie meiden, absoluut niet!
Ook hier bedank ik jullie voor de witte vlag van vanmiddag!

Oke Rimke, gelukkig maar! Zullen we de witte vlag hoog in de mast hijsen (hijzen? Hoe schrijf je dat ook alweer???) en m daar laten wapperen???

Ehm.........dacht dat mijn vorige berichtje niet geplaatst was, sorry!!!
Is idd een leuke anekdote!!!
Tuurlijk moet het hier gezellig blijven, dat is he taltijd geweest en zal ook zo blijven!

Leuk die baby meeting, willen wij ook gaan doen als we allemaal bevallen zijn........maar eerst moeten we allemaal zwanger worden, dan kunnen we over naar zwanger zijn!!!

Meiden, gegroet! Het was me een waar genoegen!!!

Dikke kus Rimke

12 weken en 1 dag.....................en dus boordevol hormonen. Heb ik het toch even netjes gedaan of niet???

Terug
Bovenaan