aan anderen verteld?

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi!

Ik was benieuwd of jullie het aan anderen uit jullie omgeving verteld hebben dat jullie aan kinderen willen beginnen?
Ik heb het alleen aan 2 vriendinnen verteld dat ik met de pil  gestopt ben.  Voor de rest weet niemand het.
Wat spannend is het allemaal, he!

groetjes

Hoi,
Bij mij weten ook 2 vriendinnen het (een die 8 maanden geleden bevallen is en een die zwanger is). Daarna heb ik het heel lang vol gehouden niet te vertellen, maar na 8 maanden heb ik het uit frustatie aan mijn moeder verteld. Wilde haar zo graag verrassen, maar ik kon het niet meer voor me houden (omdat ik me erg rot voel dat het niet lukt). Nu vind ik het erg fijn dat ik het verteld heb, want dan kan ze me een beetje opbeuren!
En het is heerlijk om te fantaseren met mijn vriendinnen!
Veel succes!

Groetjes Renee (ronde 10, 19 aug NOD)

Ik heb het aan mijn beste vriendin verteld,
mijn mama,mijn jongste broer en 2 goede vrienden..

Ik ben vooral zenuwachtig om het aan mijn papa te vertellen..

Ik wil het liever vertellen aan de rest als het zover is..

Veel succes nog allemaal!!!

Ik heb het aan mijn moeder, zusje, paar kennisen/vrienden en wat familieleden verteld dat we willen beginnen aan een eerste kindje.
Alleen aan mijn schoonouders wil ik het pas vertellen als ik 3 maanden heen ben.
Want ik zie het al helemaal voor me. Dan belt mijn schoonmoeder straks weer elke dag om te vragen hoe het gaat, bla bla bla. Ze zijn nogal bemoeiallerig.

Wel is het zo dat als ik nog maar net zwanger ben en 1 van mijn schoonouders of opa/oma wordt ernstig ziek ofiets, dan zullen we het wel zeggen.

Liefs, Nadine.

Hoi hoi,

Ik geloof dat  bij   de 1e iedereen het wel zo'n beetje wist. Bij de volgende heb ik het allemaal een beetje geheim gehouden. Bij de 3e was het zelfs voor mij een beetje een geheim. Het was een kadootje direkt na een miskraam, Jeri was van 1 avondje toen ik dacht dat ik toch nog niet kon zwanger raken. Wel dus!!
Nu bij onze 4e heb ik er zelfs over gelogen. Als mensen er naar vroegen zei ik dat dat minstens nog een half jaar a een jaar zou duren, niet dus!! Ik heb nu net een miskraam achter de rug en mijn familie weet daarvan, ze weten nu dus ook dat we bezig zijn met nog een kindje.

Groetjes Joyce

Hoi Joyce,

Wat rot voor je dat je een miskraam hebt gehad.
Ik wens je veel sterkte.
En hopelijk kom je binnenkort met goed nieuws...

groetjes

Bij ons weten het in de familie bijna iedereen. Mijn man heeft n.l. begin december vorig jaar zijn sterilisatie ongedaan laten maken. Hiervan hebben wij uiteraard beide ouders van op de hoogte gesteld omdat hij toch een hele dag in het ziekenhuis moest verblijven.

Omdat wij in september vorig jaar zijn getrouwd wordt er nu in de omgeving wel gevist (niet iedereen wist dat hij gesteriliseerd was). Onder andere wil men het op het werk ook weten, maar ik geef daar geen antwoord op.

Gelukkig worden we niet maandelijks met vragen bestookt onder het motto van "en..... is het al zover"... Mijn ouders en schoonouders zijn gelukkig relativ nuchtere mensen, die denken "we horen het wel, als het zover is".

Groetjes, Ingiemoppie

Terug
Bovenaan