aan anderen verteld?

Hoi!

Bij ons weet zowat iedereen het.
Ik ben heel slecht in dingen voor me houden en mijn vriend ook wel een beetje.
Gelijk de eerste dag dat ik gestopt ben met de pil heeft hij het al tegen veel mensen verteld...voor hem was het een hele overwinning volgens mij,dat hij besloten had voor zichzelf om toch een kindje te willen.
Ik hoop alleen niet dat het heeel lang gaat duren...krijg nu al heel vaak de vraag van:en,is het zover???

Liefs,Swinnie

Hoi hoi,

Bij mij weten twee vriendinnen het en mijn moeder en zusje zijn op de hoogte.
Merk bij mezelf dat ik het erg prettig vind dat ze op de hoogte zijn en vooral mijn moeder kan met heel wat vragen bij haar terecht.
Mijn schoonzusje en zwager zijn ook op de hooget, omdat ik moest stoppen met mijn medictie en daardoor veel pijn kreeg hebben we het hun ook vertelt.
Voor   mijn schoonmoeder hou ik het zo lang mogelijk stil, anders komt ze met allerlei goede bedoelingen en adviezen  en daar zit ik totaal niet op te wachten, in ieder geval niet van haar.

Veel leifs rina

Hoi allemaal,

Bij ons weet helemaal niemand dat we een 2e willen.
Bij mijn vorige zwangerschap was dat ook zo.
Toen heb ik in de eerste 3 maanden van mijn zwangerschap roze en blauwe slofjes gemaakt voor de aanstaande opa's en oma's. Ik heb ze toen verteld dat ik een kleinigheidje voor ze had. Toen ze het uitpakten hadden ze het allemaal door.
Voor de broers en zussen had ik de echo foto's leuk verpakt. En gezegd dat wij
een leuke foto wilde laten zien. Ook zij zagen het gelijk.
Erg leuk om zo iedereen te verassen. dat ga ik nu zeker weer doen, als ik zwanger ben...

groetjes, Ikky

Dat we bezig waren voor ons eerste kindje had ik het aan een aantal vriendinnen verteld.
en mijn ouders.
Nu weten 2 vriendinnen het en verder wil ik het als verassing bewaren.
Ik denk dat een heleboel het al wel denken of vermoeden, maar dat geeft niks, zolang ze maar geen vragen gaan stellen.
Liefs van miena

Wij zouden het tegen niemand vertellen, maar   ikheb het toch aan 2 goede vriendinnen verteld. Kon mijn mond niet houden... Verder vind ik het wel heel moeilijk hoor! Vooral omdat veel mensen in mijn omgeving zwanger zijn of een kleintje hebben. En veel mensen vragen wanneer wij eraan gaan beginnen etc.etc. Maar ik vind het ook vervelend als iedereen het weet en zich ermee bemoeit.. Maar ik ben er nu zo vol van dat ik er wel de hele dag over kan praten.
Anne

hoi hoi

wij hebben het ook aan niemand verteld!!
zou het wel graag tegen mijn schoonmoeder vertellen. maar wil mijn vriend niet.
en mijn ouders durf ik het niet te vertellen. ( vinden me vast te jong) ben 21.
had eerder een hele goede band met mijn moeder maar sinds ik  ben gaan samenwonen  hoor ik nooit meer wat van haar. ( heb het gevoel dat ze mijn vriend niet moet) dus vertellen het hun niet.

groetjes bontrie

hallo allemaal
allereerst wat een goed onderwerp zat hier zelf ook wel wat mee in mijn maag
bij ons weet ook een groot aantal mensen het
dit omdat we zo ong volgens iedereen aan de beurt zijn en het tegenwoordig binnen onze vriendenkring nergens anders meer over gaat dan zwanger worden zwanger zijn en bevallen en kinderen
niet erg hoor het enige is dat gespeculeer altijd van mensen onderling dus heb wel verteld dat als ik de behoefte voelde om het te vertellen ik dat zelf zou doen dat hoeft dus niemand anders voor me te doen
verder weten mijn ouders het maar mijn schoonouders niet
en niet om dat ik ze niet mag maar vind het leuk als ik ook nog wat mensen kan verassen
verder heb ik gelukkig niet continu de vraag van , enne is er al iets ofzo maar eerlijk gezegd zou me dit ook niet zo storen
misschien wel als er volgend jaar nog niks is
veel liefs tamaar

Bij ons weten alleen mijn schoonouders het omdat mijn man nog een lening heeft lopen bij hun. Dit is allemaal opgelost en de baby kan komen!!! (Jippie)
Ook weten 2 van mijn vriendinnen het.
Een heeft het gevraagd en ik kon mijn mond niet houden en 1 begint nu met ivf dus die
is ook allang bezig.
Verder vertel ik het aan niemand. (Als ik dat kan)

x Essie

Terug
Bovenaan