aan de sept 2008 mama's!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

wachten jullie ook met grote smart op het sept 2008 mama forum?
ik wel!!!!! ik heb dus al een paar keer een mailtje naar jongegezinnen gestuurd maar er steeds geen reactie op gehad.. misschien lukt het als we ALLEMAAL een mailtje sturen? hahaha   dan maken ze het vast wel aan..

ik wil gewoon met jullie kunnen kletsen...

liefs Annemieke mama van willem(13/10/2006) en toekomstige mama van ukje (ong.11/09/2008)

ben er inderdaad ook op aan het wachten. weet niet hoe lang ze wachten met zoiets te openen normaal,maar zal ook wel een mailtje gaan sturen.
kan alleen maar helpen

gr een as moeder rond 1 sept

Hallo,

Ook ik wacht met smart. Heb al eerder mailtje gestuurd en daar geen reactie op gehad. Terwijl ze dat altijd doen stond er nog bij..... Hoop dat ie snel komt!

Ben zwanger van de tweede. 7 september uitgerekend.

Groetjes Jojo
mv Owen 03-09-2006
        ukkie 07-09-2008

hallo!
zie dit voor het eerst vandaag en meld me ook vast bij jullie aan.
Uitgerekend 3/4 sept.leuk dit.

Nou ben erg benieuwd lijkt me leuk om lekker samen over onze vorderingen te kunnen kletsen.
Ik ben mama van lisanne(19-11-19999) en 19-09-2008 uitgeteld.

groetjes steph.

Hoi allemaal,

Ook ik word een september mama, en ook ik wacht met smart op het forum.

Ik ben mama van Brett (05-08-2005) en ben nu net 6 weekjes zwanger (uitgerekend op 11-09-2007)

Groetjes Mylène

Hallo

Ik weet het pas sinds eergisteren, ben 18 september uitgerekend.
Dit word onze 1e. Laten we hopen dat alles vlekkeloos verloopt.. en ook voor de andere aanstaande moeders

Zie dat het bij sommige al de 2e of 3e is, maar voor mij is dit allemaal nieuw, dus vind het super dat ik hier met andere ervaringen en dergelijke uit kan wisselen..

Groetjes Jill

Hallo allemaal,

Zal me even voorstellen, ik ben joyce, 24 en........vandaag getest en zwanger van de eerste! Het is nog erg pril (eerste dag van laatste menstruatie was 20 december) maar zo spannend.

Ben dus uitgerekend op 25 september.
Zijn jullie ook allemaal al misselijk en moe en een gevoel dat je toch misschien ongesteld moet worden?

Groetjes Joyce

Terug
Bovenaan