aan de sept 2008 mama's!

hoi allemaal
hoera ben ook weer zwanger
en 25 september uitgerekend
na 3 kids en 2 mk dus ik duim mijn vingers blauw
en hoop dat we nog wat ervaringen uit kunnen wisselen
groetjes pinguin11

Hallo,

Hier nog een septembermama, denk rond de 20ste ofzo. Moet 12 februari naar de vk en dan weten we het zeker.
Ben nu al mama van Ruben 28-12-2006.
Hoop dat ons eigen forum snel komt. Kunnen we lekker kletsen over van alles en nog wat.

Ik ben trouwens Diana en ben 28, kom uit Noord-Holland.

en ladies gaat alles nog naar wens..?
ik mag begin februari voor de eerste echo.. kan niet wachten.
op af en toe buikpijn, hoofdpijn en moeheid na, gaat het mij goed!
Ben trouwens 26, en zwanger van onze 1e..

hallo allemaal,

Gefeliciteerd! ook met mezelf natuurlijk   14 september verwachten wij ons tweede kindje. Spannend allemaal. Voel me heel erg zwanger. Gevoelige borsten, buikpijn, chagerijnig, ziek, koud, moe, maar natuurlijk ook superblij!

Jorinde

Hoi meiden,

Iedereen die erbij is gekomen: Van e gefeliciteerd met jullie zwangerschap.

Wij mogen 6 februari voor de eerste echo. Ben nu 6 weken en 6 dagen, en voel mijn buik al een beetje trekken en rekken. Eerst dacht ik: Verkeerde beweging gemaakt, maar ik lees overal dat als je zwanger bent van de 2de (zoals ik dus) je sneller kan groeien...
Ook mijn blaas krijgt het af en toe flink te voorduren... blijf plassen, hihi.
De misselijkheid is flink afgezwakt, heel soms nog wat misselijk, maar niet meer zo beroerd als eerst.
Op moe, pijnlijke borsten en zere onderrug (bekkenpatient) en bovenstaande kwaaltjes na, voel ik me erg goed.
Dus kom maar op met de eerste echo!!!
Hoe gaat het met jullie? En de kwaaltjes?
Wanneer mogen jullie voor een echo?

Liefs Mylène

Hallo allemaal,

Net mijn eerste echo gehad en er was duidelijke hartactie :) Was al ruim 8 weken en alles zag er prima uit!

Ga voor jullie allemaal duimen dat jullie ook snel dit wonder mogen meemaken.

Liefs Wonderenbestaan

29 jr 1ste kindje

Super zeg! Van harte gefeliciteerd.

Zelf had ik vorige week mijn eerste echo. Ik dacht 7 weken zwanger te zijn, maar het vruchtje was 5 dagen kleiner. Ook de hartactie was nog twijfelachtig.
Mijn kwaaltjes waren ook verdwenen en ik vreesde het ergste.

Afgelopen maandag had ik de 2e echo en gelukkig was er toen duidelijk hartactie en het vruchtje was goed gegroeid. Ik ben dus wel wat korter zwanger dan gedacht, maar verder ziet alles er goed uit.

Ik mag nu naar de VK.

Een fijne zwangerschap gewenst.

Liefs, Twinkel3 (6 sept. uitgerekend)

Dag allemaal. Ook is ben er net achter dat ik zwanger ben van ons eerste kindje. Gisteren getest want al een paar dagen menstruatie-achtige buikpijn, maar geen menstruatie. Ik ben heel onregelmatig ongesteld en als ik uit moet gaan van de laatste menstruatie, 1e dag dan is dat 13-12. Zou nu 41 dagen zijn dus morgen 6 weken.

Er kan natuurlijk nog van alles mis gaan en het liefst zie je die bevestiging van de zwangerschapstest ook nog eens van de huisarts. Ik belde haar dus vanochtend, is de praktijk altijd dicht op woensdag. Suf. Morgen dus maar weer bellen, maar dan loopt ze volgens mij rondes. Op zijn vroegst vrijdagochtend.

Kan iemand mij vertellen wat je uberhaupt moet doen als je er met een huis-testje van Clearblue net achter bent??? Ik heb voor de zekerheid vanochtend weer getest en is toch echt zo.

Terug
Bovenaan