aan de sept 2008 mama's!

Hallo septembermama's

Ik ben ook een sept mama. Dat forum waar jullie het over hebben, wat is daar zo speciaal aan? En waar kan je dit dan vinden? Ik denk dat ik uitgerekent ben op 15 sept, van ons derde kindje. Heb een dochtertje Sofie 19-05-004 en een zoontje Stian 11-05-2006.  

Groetjes Catharina

Hallo allemaal,

Ik hoop ook een sept. mama te worden, ik geloof rond de 24e sept.
We hebben een zoon geboren in 2004.
Ik verheug me op het sept.mama forum!

Groetjes luimpje

hoi allemaal allen natuurlijk gefeliciteerd met de zwangerschap en ik wil ook bij de groep sept. horen ik ben 19 sept. uitgerekend van ons 4de wondertje gr. manon

Hoi allemaal,

Ik kom me ook melden ben 9 september 2008 uitgerekend.
Weet het ook pas een paar dagen...spannend weer hoor!
Ben moeder van Nick* en Noah* geboren 28-08-05 en van Evi 19-08-06

Leuk om ook jullie verhalen te lezen.

Groetjes Wanda

Hoi hoi
Ik ben Monique en ook op 18 September uitgerekent
Ik heb 2 meisjes:
van oktober 2000 en van juli 2002

Op het moment ben ik alleen moe en veel hoofdpijn en gekgenoeg heb ik geen zin in Chocolate Brownies maar wel in een broodje met tomaat. Mag dit toch mijn leven zo blijft

Hier ook een aanstaande mama van haar eerste kindje, die uitgerekend is in september (om precies te zijn 20 september).

Ik voel me vrij goed, blij, beetje moe, pijnlijke borsten en last van stemmingswisselingen, maar daarnaast heel onzeker...

Ben nu 6 weken zwanger en vraag me constant af of alles wel goed is, zou het hartje wel kloppen?? Alleen moet je nog 5 weken wachten. Zijn er meer mensen met deze vragen? Of zou je alweer ongesteld zijn geworden als er iets mis is...

Ik hoop dat jullie me een beetje kunnen helpen!

Hoi,

Nog een september mamma! Ik denk dat ik zo rond 20ste ben uitgerekend. Ik heb al een zoontje van 4,5. Bij hem was het allemaal anders, was direct behoorlijk misselijk en vreselijk pijnlijke borsten.
Nu dus niet.... en vind het doodeng, ik heb namelijk sindsdien al 2x miskraam gehad. Ik ben zo bang dat het weer niet goed is...

Maar elke zwangerschap is anders zullen we maar denken, en voorlopig positief blijven! Die onzekerheid is slopend hé, vinden jullie niet? Ik lees van meerderen dat ze onzeker zijn en nog niet zoveel voelen.

Nou we hopen het beste maar voor iederen en dat we tot aan september hier met elkaar kunnen kletsen!

Heey Meiden,   Sinds 2de kerstdag weten wij dat we zwanger zijn van de 1ste. Zijn al een jaar bezig en hebben eerder 1 miskraam gehad. Ik ben daardoor ook zo onzeker geworden. Mijn kwaaltjes zijn voor mijn idee minder geworden dus dat maakt het dubbel spannend. Gelukkig mag ik morgen voor mijn eerste echo. Mocht 31 dec. al komen maar mijn streven is nu een kloppend hartje te zien op de eerste echo....

SPANNEND!!!

Duimen jullie mee morgen?

Ik duim ook voor jullie allemaal. Normaal ben ik zo nuchter en nu laat ik me helemaal gek maken....

Wonderenbestaan

Terug
Bovenaan