aan de sept 2008 mama's!

Hallo aanstaande moeders,

Als ik sommige van jullie reactie  lees besef ik maar weer eens hoeveel geluk ik heb. Ik ben nu zes weken zwanger en ik voel me zo ontzettend goed.
Oké ik slaap veel en plas ontzettend veel (wat moeders voor moeders niet erg vindt natuurlijk ;-)) maar voor de rest voel ik me ontzettend goed.
Elke ochtend als ik wakker word denk ik "hoe is het vandaag...?"

Ik wens jullie in ieder geval het allerbeste toe! Ik hoop dat jullie er net zo van kunnen genieten.

Volgende week maandag mogen we voor ons eerste bezoekje naar de verloskundige.

Grtz

Hi dames, gefeliciteerd allemaal!
Ook wij zijn weer in verwachting van de 2e (1e in nov 2006)
En als alles goed gaat uitgeteld op 22 sept.
Heb gister stiekem een echo laten maken, en er was heel goed hartactie te zien,   dus we waren erg blij. En net als bij de 1e erg misselijk, en last v zuur.
En ik heb idd ook t gevoel dat mn buik alweer wat begint te groeien. Grappig.
Groetjes Mar

hallo allemaal!
Ben nu 6 weken en 5 dagen. De misselijkheid is lekker toegeslagen. Niet 's morgens, maar 's middags en 's avonds. Zou volgens internet te maken hebben met hoog hgc? heb met 6 w 3 dgn weer laten prikken, was gestegen tot 52.000, Maar ja, in ieder geval goed zwanger, tooch. Nog tips tegen misselijkheid?
Lizzie  

Dag allemaal,

het heeft een tijdje geduurd, maar ik heb het ook heel druk gehad. Maandag met mijn nieuwe baan begonnen en daar weten ze het niet. Voel me af en toe een beetje een oplichter, maar is nog heel pril en niemand weet het behalve schoonouders en ouders.
Morgen vrij en dan heb ik de 1e echo om te bepalen hoe ver ik ben. Vorige week al intake en bloed laten prikken. Benieuwd of daar nog wat uit komt.
Hopelijk is er morgen al wat te zien. Zou balen als het mis want de dag erna gaat mijn vriend op vakantie en mijn ouders ook. Ben dan wel redelijk moederziel alleen. Duim maar dat alles goed gaat.
Ik ben trouwens af en toe misselijk ,maar het valt mee. Ik eet de hele dag door kleine dingen als een stukje komkommer, fruit, liga. Dat soort dingen.
Suc6

Hi dames,
ben ik weer. Hoe gaat t met iedereen? Zijn er mensen die ook zo beroerd zijn de hele dag? Groei je al een beetje?
Ik ben dus de hele dag beroerd, en last van zuur. En ik kan bijn geen broek meer aan, het is onze 2e.
Dinsdag over een week hebben we de officiele termijn echo ( heb er al stiekem 1 gehad).
Spannend allemaal.
Ben benieuwd op evt reacties.
Groetjes MarB

Hallo allemaal,

Mijn naam is Nathalie, ik ben 34 jaar en hoop ook een septembermama te worden. Ik ben uitgerekend op 28 september en het is ons eerste kindje. Heel spannend allemaal!

Eigenlijk heb ik niet zoveel te melden omdat ik tot dusver een super zwangerschap heb gelukkig.  Toch lijkt het  me leuk om met maandgenoten te kunnen kletsen. Je zit zo'n beetje in dezelfde fase he?

Allemaal een fijne zwangerschap en veel gezondheid en plezier gewenst!

Tot klets,
Nathalie

quote: lizzie67 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-02-2008 17:36:03'));

hallo dames,
ben blij om te horen dat er meer dames last hebben van hun buik: opgezwollen, slechte stoelgang, pff mijn broeken gaan nu al bijna niet dicht. Staat idd nergens bij de kwaaltjes. had in het begin wat krampjes, nu opgeblazen buik. Maar het maakt niet uit, als het maar allemaal goed komt!
Zal blij zijn als ik met 8 wkn de eerste echo krijg en het hartje hoor!
Ik denk dat ik me dan wat minder onzeker voel!
Lizzie

Hoi Lizzie,

Haha zal wel een september mama kwaal zijn want ik heb er ook last van! Vanaf week 9 begon ik al een bolle buik te krijgen en die darmen van mij hebben ook een eigen willetje. Gelukkig is tot dusver alles goed, dus ik neem het maar even zoals het is. Draag nu al zwangerschapskleding omdat het beter voelt. Maar goed als dat alles is, dan teken ik ervoor! Ik hoop dat je er nu na je echo net zo over denkt.

Groetjes,
nathalie

Terug
Bovenaan