aan de sept 2008 mama's!

Dag dames,

vandaag Moeders voor Moeders op bezoek gehad. Heb de flessen gekregen en er al 1 gevuld. Test gaf al heel snel positief aan dus die twijfel is ook weg. Aardige vrouw en ik kan de flessen bij haar brengen, zodat het niet voor mijn deur staat en iedereen het ziet. Mijn vriend is er ook een beetje sceptisch over.
Buikpijn iets minder vandaag. Bij vlagen en wat lichter. Hoop dat het allemaal goed zit.
Nog 1 week tot mijn eerste afspraak en nog 2 weken tot de echo. Mijn moeder gaat mee voor de 1e afspraak en mijn vriend voor de echo. Is een termijnecho. Dan kunnen we eindelijk zien hoe ver het is!!!
Moest vandaag solliciteren en was te vroeg. Ik moest een kwartier wachten op mijn gespreksgenoten en zat me toch een partij te gapen. Wilde het liefst een uiltje knappen.

waar moet je naartoe mailen voor die chatsite voor septembermama's.
Ik ben al een beetje aan het worstelen geweest om zelf iets op te zetten maar dat word ook niks.
reacties mogen ook naar mams1510@hotmail.com

groetjes steph

Hoi allemaal,

Vanavond voor het eerst naar de VK geweest en het hartje zien kloppen! Wat is dat toch een heerlijk moment. 8 weken en 1 dag zwanger! helemaal blij! hopelijk blijft alles goed gaan.

Groetjes van een hele blije spetember mama.
KMD

Hallo Allemaal,

Veel september mama's . Vandaag ben ik bij ben ik voor echo geweest. Was allemaal heel erg spannend. Dit omdat ik vorig jaar er achter ben gekomen dat mijn eitjes ook wel buiten de baarmoeder terecht komen. Gelukkig zit het in mijn baarmoeder en ben dol gelukkig. Ik ben 6 weekjes zwanger en heb een fotootje gekregen.

Vet klein.

Met drie weken mag ik voor een nieuwe echo heen en hopen dat het hartje klopt. En dat alles goed gaat.

Ik wens iedereen heel veel sterkte deze periode, het is allemaal zo spannend.

En dat er veel babytjes mogen geboren worden in september.

Liefs San

quote: plukdedagmama reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('30-01-2008 09:13:28'));

Hoi!

Ik meld me ook aan voor het septemberforum zodra die er is :). 24 september uitgeteld en zwanger van de eerste... allemaal heel spannend dus!
Groetjes

Hoi Pluk de dag mama!!!

Spannend he ik ben ook van de eerste zwanger. Heb je ook al last van zwangerschapskwaaltjes

hallo mamma's.
Hier alles goed. Ben nu 5 weken en 2 dagen. Gister opnieuw hcg in bloed getest, was flink gestegen van 1772 naar 10.172. Dat schijnt goed te zijn. Was watonzeker omdat je de ene dag wel pijn in de borsten hebt en de andere dag niet. Heb wel nog steeds lichte buikpijn. Maar ik lees dat veel dames dit hebben dus het zal wel goed zijn. Nu nog 2,5 week tot de eerste echo (8weken). wat duurt het allemaal lang en wat blijft het spannend....
lizzie

Hoi Lizzie67,

Fijn dat je hcg zoveel gestegen is, dat is inderdaad een goed teken!
Ik was ook erg blij met de 8 wkn echo, het hartje klopte, dat stelde mij wel gerust. Nu maar hopen dat alles goed mag blijven gaan!

Groetjes KMD

Geweldig dat ze zoiets hebben voor zwangere vrouwen
ik ben ook heel erg blij dat je alle dit jes en dat jes kunt lezen.

Dan lees je ook hoe iemand anders het allemaal beleefd.

Liefs san

Terug
Bovenaan