aangeboren afwijking

Hi Sandra,

ben blij dat je weer beter bent is maar niks ziek zijn. Is ook lastig vindt ik als je ziek bent, want alles moet wel doorgaan met de kids, merk ook dat je nu wat langer ziek bent, herstel duurt langer zeg maar, niet gek omdat je ook niet zo kan rusten, merk jij dat ook? Maar goed, gelukkig ben je weer beter.

Veel op tv ja. Ik kijk alleen bijna altijd BBC, neem eigenlijk altijd op want mijn vriend vindt het niks die programma's (moord, spionage etc.) die series zijn in engeland altijd eerder op tv dan hier, soms komen ze hier niet eens. Het liefst heb ik een schotel zodat ik nog meer engelse zenders heb. Ik heb big brother eigenlijk helemaal gemist, komt ook omdat laurens pas rond half 8, 8 uur naar bed gaat.

ben een beetje pissig, hebben net een brief van de reisverzekering gekregen dat we niks terug krijgen, had het eigenlijk wel gedacht omdat we niet in frankrijk naar de dokter zijn geweest, maar ja. Ik neem denk ik nooit meer een verzekering, je betaald ervoor maar volgens mij betalen ze haast nooit uit.

zie inderdaad tegen die mictie systogram op, laurens ligt nu echt niet meer stil, wordt een grote worsteling.

Leuk joh dat Thijs begint te lopen, zo grappig en lief is dat, die o beentjes. Het gaat alleen zo snel als ze lopen zijn het eigenlijk geen babies meer. Hij is wel snel zeg! Net 1 jaar en nu al beginnen! Je hebt een vlotte.

Ga ook verder, ook tv kijken.

Groetjes,
Lia
 
HI,

wat is het stil hier, waar is iedereen? Hoop dat alles goed gaat!

we hadden gisteravond weer feest, na het eten kon laurens opeens niet meer lopen en wilde niet meer staan, zijn linker been deed pijn. Dus huisartsenpost gebeld, moesten langskomen. Laurens had ook iets koorts, werd onderzocht, gezegd dat hij een virale infectie in zijn heup had, of in de weke delen of in het gewricht. Een infectie in de weke delen zou maar kort duren. Moesten vandaag naar onze eigen huisarts. Maar gelukkig vanochtend kon meneer weer lopen hoor. Wel even naar de huisarts geweest, die heeft hem ook weer onderzocht, niks aan de hand, gelukkig maar. Anders had hij namelijk weer een antibiotica kuur moeten hebben. Wel erg raar, hij heeft de naam van de ziekte  nog wel gezegd, maar ja, vergeten. Vorige week had hij ook al een kindje met hetzelfde.

Nou ja, verder geen nieuws. Ben dood en dood moe, ga weer is vroeg naar bed, komt goed uit, lekker in bed tv kijken, beneden staat toch voetbal op.

Kee hoop dat alles goed is met jullie!
Lia
 
Hoi Allemaal,

Het is inderdaad stil hier.
Wij hebben het renogram achter de rug. Daar is uitgebleken dat Joris maar met 1 nier geboren is. De KA heeft overleg gehad met de Kinderuroloog in Nijmegen en ze zijn eropuit gekomen dat hij waarschijnlijk gewoon stomme pech heeft gehad dat hij ziek is geworden. Nou daar moeten we het dus maar mee doen. Hij moet in november stoppen met de antibiotica en dan krijgt hij ieder half jaar een echo van de nier die hij dan wel heeft.
Was allemaal wel even slikken, had toch de stille hoop dat in ieder geval de oorzaak van de ontsteking duidelijk was geworden, maarja...

Ik hoop dat het met jullie goed gaat??

groetjes bianca
 
hoihoi,

Ben er weer!!! Onze internetverbinding lag een hele poos plat, kon daarom niet reageren!!!

Hier is alles lekker rustig. Ik ben deze week begonnen met mijn "nieuwe" baan, hoef deze week maar 12 uurtjes te werken, heeeeeeeerlijk zeg!!!! Ik moet al mijn overuren namelijk opmaken, en heb er nogal wat staan, zo'n 210 uren. Als ik elke week 8 uurtjes opneem, heb ik ze over een half jaar wel op!!!!! Kan ik lekker even bijtanken, en genieten van de kleine.

Daar heb je hem alweer!!!! Begint wakker te worden, zal maar even naar hem toe, ik laat snel weer iets horen okay!!

groetjes daniella
 
hallo lady's

het is stil hier hebben we het allemaal druk?
ik heb weer een weekje ziek op bed gelegen weer met keelontsteking koorts en noem maar op ik ben er weer bovenop nog wel erg verkouden maar dat zal ook nog wel een keer over gaan.
is met jullie wel alles goed?
zo daniella lekker van al die overuren zeg wat zal jij lekker genieten van die kleine
heb je echt de tijd voor hem heerlijk geniet er maar lekker van.
he bianca, balen zeg dat joris maar met 1 nier geboren is, ja begrijpelijk dat je de oorzaak van die ontsteking graag had willen weten misschien in november als hij mag stoppen met die medicijnen als het weg blijft dan heeft hij misschien echt gewoon domme pech gehad.
he lia wat zal jij geschrokken zijn zeg dat laurens opeens niet meer kon lopen   heeft hij nu verder geen last gehad?
het zit jullie ook nooit eens mee dan weer dit en dan weer dat .
wij zijn ook lekker aan het tobben met die kleine hij krijgt opeens 2 kiezen ik dacht dat hij dat pas later zou krijgen hij was al een paar dagen niet te genieten   en als hij zijn zin niet kreeg dan gooide hij zich op de grond en ging met zijn hoofd op de grond bonken je wordt echt een beetje machteloos en sinds gisteren ging het weer beter maar ik had hem vanavond op bed gelegd en ja hoor janken en driftig doen ik naar boven nee krijgt hij aan de andere kant ook een kies dat arme kind ik zal blij zijn als hij zijn gebit compleet heeft.
lia, hoeveel tanden heeft laurens op dit moment?
ja ik hoor hem weer ik ga gauw naar boven en ik hoop jullie weer gauw te horen .
groetjes san
 
heeee,

lekker zeg 12 uurtjes werken  in de week. heb je goed geregeld!!

Voel je weer een beetje beter Sandra? Ik hoop het wel voor je!

wij hebben morgen de mictie systogram. Moest vorige week maandag al urine brengen, bleek daar weer ecoli bacterie in te zitten, en krijgt laurens sinds vrijdag een ander anti biotica furatoine (zoiets). Zal morgen het een en ander nog navragen, want het is wel erg raar dat hij maar die bacterie blijft houden.   Heb er geen zin in morgen want het wordt denk ik een enorme strijd.

laurens heeft 10 tanden en kiezen. De bovenste en onderste 2 tanden en dan kiezen. Die kiezen had hij weer minder last van, gek he, zo is elk kind weer anders. Hoe is Thijs nu, alles weer over nu de kiezen doorzijn? Hoe gaat het met het lopen, doet hij het al? Of nog vrolijk aan het kruipen. Trouwens dat hoofdbonzen deed laurens ook, ik negeerde het dan maar, hij heeft het trouwens ook al een tijdje niet meer gedaan, zal wel weer zo'n fase zijn.

we zijn maandag trouwens in ondertrouw gegaan, jeetje zeg, dat stelt ook echt niks voor, je moet volgens mij gewoon komen om te betalen (voor een gba uittreksel die je niet eens meekrijgt), het had volgens mij ook wel schriftelijk gedaan kunnen worden. Maar ja, je krijgt er een dag vrij voor van de baas, dus dat is wel weer lekker.

kee ik ga, ga weer is vroeg naar bed.

groetjes,
lia

 
zo hebben de mictie gehad vandaag, was gelukkig vroeg weggegaan, stond vast in het verkeer, voor het verdachte koffertje bij een school hier in hilversum, erg fijn, maar was gelukkig op tijd.

Wel goed nieuws, urine gaat niet terug naar de nier!! Alleen blijft het dus raar dat hij wel die ecoli bacterie steeds heeft, de echo, mictie en gewone urine onderzoek is allemaal goed, behalve de kweek. Nu moet ik maandag weer urine brengen voor kweek (waren ze vergeten te doen tijdens de katether zetten, ik ook trouwens), uitslag afwachten en dan zien we wel weer. Maar gelukkig dat de urine niet meer naar de nier terug loopt, kan die ook niet aangetast worden.

goed ik ga verder, voor de verandering vroeg naar bed. hahaha, ben een beetje kapot zal wel van de spanningen zijn, had hele dag al buikpijn. maar het viel allemaal wel mee, laurens was vooral onder de indruk van de apparaten. Alleen de katether zelf was natuurlijk niet fijn.

keee, groetjes,
lia
 
hoi lia

he fijn dat het zo goed is gegaan met de mictie cystogram, zelf dacht je dat het een drama zou worden maar gelukkig is het meegevallen.
dus je hebt goed nieuws gekregen maar is het nu een teken dat hij er overheen aan het groeien is, zou wel mooi zijn.
maar die bacterie dat vindt ik maar vreemd, blijft er ook niet een urine in zijn blaas staan waardoor die bacterie ontstaat?
ben je wel weer een beetje bijgekomen van alles?
zo het is weer weekend gaan jullie nog wat doen het weekend wij gaan morgen naar de opendag van de politie is voor die oudste wel leuk.
zo ik ga mijn mandje opzoeken heb gewerkt vandaag en ben best wel een beetje moe.
groetjes en een prettig weekend,san
 
Terug
Bovenaan