(aanstaande) Moeders in Zeeland?

A

Anoniem

Guest
Zijn er nog aanstaande moeders in Zeeland?  Er was eens een topic hier maar ik kan deze niet meer vinden ...

Groetjes Esther

Hallo Esther,

Ja hier een aankomende moeder uit Zeeland.
Ik woon in   Middelburg en ben nu ruim 25 wkn zwanger van mijn
derde kindje.
En jij??

Gr,
Sonja

Hoi hoi, ik woon ook in zeeland.

Ik ben nu 12 weken zwanger van de 3e (na 1 mk in januari)

Welk eiland wonen jullie? Ik zit op tholen.

Groetjes Petra

Hoi Sonja en Petra,

Ik woon sinds kort in 's-Gravenpolder en ben zwanger van onze eerste na eerst een miskraam te hebben gehad. Daarna heeft het lang geduurd en was de keus de medische molen in of afwachten. Na 1 jaar ongeveer had ik zoiets van; "het zal wel niet voor ons bestemd zijn". We kochten een huis en ons leven ging verder. Niet veel later ontdekte ik zwanger te zijn en was de verassing compleet. Was het een kwestie van loslaten? Ik denk het wel. Na 13 weken een miskraam was toch een soort rouwproces voor mij. Ik ben heel blij zwanger te zijn, UITGEREKEND 18-09 ... want ik voelde me toch wel een tikkende tijdbom hahaha. Ik ben 36 en pappa bijna 40, hij wilde pappa worden voor zijn 40ste en dat gaat ie halen!!

groetjes Esther

Jippie wat een leuk verhaal! Ja loslaten blijkt elke keer het medicijn voor velen vrouwen he. De rust die dan wederkeert in je lichaam is precies het juiste wat de natuur nodig heeft.

Nou ik ben net bij de vk geweest, het hartje klopt als een klein treintje. Ben echt blij. De mk periode is geweest...nu hopen dat het gewoon gezond is haha.

s'Gravenpolder is hier niet zo ver vandaan. Leuk zeg.

Ik wens je heel veel plezier van de zwangerschap hoor en dat we elkaar hier nog maar vaker spreken he.

Groetjes Petra

Hoi allemaal,

Hier nog een a.s. moeder uit zeeland. Ben 31 jaar en 9 weken zwanger van ons eerste kindje. We komen uit Middelburg.

Mjah, mijn VK hoor ik regelmatig zeggen dat ze goed "smurft". hahaha. Een goed teken dus ...

Leuk, weer iemand uit Zeeland

Groetjes Esther

En ja, Petra, loslaten is denk ik echt datgene wat nodig was in mijn geval. Volgens mij voor vele ook heel lastig want het is zowel je verstand als gevoel en er letterlijk vrede mee hebben.

Achteraf gezien was ik erg lang met deze miskraam bezig. Het was mijn eerste ervaring met zwanger zijn en was er erg vol van. Nu heb ik daar vrede mee hoor! Ik vind het goed dat moeder natuur ingrijpt ... En mijn huisarts vertelde ook dat 1 op de 4 vrouwen een miskraam krijgt, zeker als je in de dertig bent, schijnt dit percentage wat hoger te liggen.

Fijn weekend!

Gr Esther

Terug
Bovenaan