(aanstaande) Moeders in Zeeland?

Hoi Esther,

Ja met mij gaat het redelijk. Heb alleen veel last van mijn bekken. Gelukkig heb ik nu een goede therapeut gevonden!
Verder gaat het met mijn kleintje goed, Hij is alleen verschrikkelijk bewegelijk en voor mijn gevoel zit hij al heel hoog. Ik krijg langzaam last van trappen tegen mijn ribben.
Ik weet nu al dat ik de eerste week van september ga bevallen. Ik krijg nl een geplande keizersnee. Dus nog 11 weken te gaan en dan is het zover.
Ga jij nog met vakantie? Wij gaan over 2 weken voor 2,5 week naar Frankrijk.
We hebben zo iets van, als het niet gaat zijn we binnen een dag weer thuis. Maar ik heb er wel vertrouwen in.

Gr,
Sonja

Dat is minder Sonja, het last hebben van je bekken. Fijn dat je een goede therapeut hebt want je moet nog eventjes. Ik heb af en toe wat last van mijn gewrichten en heb dan baad bij een accupuncturist.

Vanmiddag weer bij de VK geweest. Ik was voor het eerst in mijn zwangerschap wat aangekomen. Het hartje klopte goed en regelmatig. Ik heb juist het gevoel dat ons kindje heel laag ligt en dat klopte ook. Ze ligt met haar hoofdje helemaal naar beneden  en dat bewegen valt mij erg mee. Af en toe op een dag van die ploepjes of eens een tik. Ik merk wel dat ze groeit want die tikken voel ik duidelijker maar nee, hoog zit ze niet. Niet boven mijn navel ...

Wij zijn nog niet zo lang geleden verhuist dus vankantie zit er effe niet in. Nou moet ik er ook niet echt aan denken, de warmte, vermoeidheid ... Anderzijds doet ontspanning goed en als straks je kleintje er is dan heb je het druk genoeg.

Leuk dat we een beetje gelijk op gaan!

Groetjes Esther

Hallo allemaal!

Mijn naam is Nelly en ik kom ook uit 's-Gravenpolder. Ben er geboren. Ik heb een zoontje Dean. Hij wordt 5 oktober 2 jaar. Nu ben ik dus weer zwanger en ben 9 oktober   uitgerekend.

Esther: we zullen elkaar vast wel eens op het dorp hebben gezien. Onze datums ligt maar 3 weken uit elkaar. Echt toevallig.

Groetjes,
Nelly.

Hoi Nelly, wat leuk zeg dat je ook uit 's-Gravenpolder komt. Ik woon er nog niet zo lang, nu een maand of 3 en het bevalt me prima! Misschien heb ik je al eens bij de Golff gezien? Wel, als je een vrouw ziet met een bolle toeter en korte donkere haren dan ben ik het vast . Ik kom er af en toe voor een klein tussendoor boodschapje. We wonen in de Ligusterstraat ...

Wat heb jij met de maand oktober "hahaha".

Groetjes Esther

Hoi Esther,

Haha, oktober is gewoon een goeie maand. Het kwam toevallig zo uit.

Ik kom ook regelmatig in de Golff. Woon er vlakbij (Goudenregenstraat). Je woont dus niet eens zover bij me vandaan. Iets achter de waterspeeltuin. Misschien zegt dat je wat meer.

Ik heb ook een enorme buik en donker kort haar.

Best leuk om hier iemand 'tegen te komen'  uit hetzelfde dorp.

Groetjes,
Nelly.

hoi allemaal, ik ben ook een zeeuwse, woon in middelburg. Ik ben 25 en 32+2 zwanger van mijn eerste kindje.
Ben gister bij de vk geweest en alles is in orde. Kijk er ontzettend naar uit om eindelijk mijn kleine babytje vast te kunnen houden.

Zeeuwsmeisje83 hoe is het met jou? Ik neem aan dat je ondertussen bent bevallen?

groetjes an

Terug
Bovenaan