(aanstaande) Moeders in Zeeland?

Leuk, nog meer (aanstaande) Zeeuwse moeders. Import of niet ... ben ook import "hahaha" maar woon hier overigens heel graag. Ik zou niet meer in een drukke stad willen wonen waar je geleefd wordt. Nu kan ik de stad opzoeken, Goes bijvoorbeeld, soms Zierikzee of Middelburg.

Els, je woont vlakbij ... was vorige week nog in Kapelle, even naar de Axxion en de C1000 en toen weer op doorreis naar huis in 's-Gravenpolder.

Monica, hoop dat je gauw bij het clubje zwangere mama's hoort!

zeeuwsmeisje83, je bent er bijna!    ... wanneer ben je uitgerekend?

petra, hoe oud zijn de grote kids? Een mk blijft altijd even verdrietig. Het zal ook wel van vrouw tot vrouw verschillen hoe ze daarmee omgaan en hoe je thuis situatie is. De nodige afleiding van al een gezin bv. Hoe vinden je andere kinderen je zwangerschap? Beleven ze het intens mee?

Groetjes Esther

Hey Esther,

Wel leuk he allemaal meiden uit zeeland zo bij elkaar. Ik kom ook weleens in Zierikzee want mijn fam woont op schouwen.

Je vroeg hoe oud mijn andere 2 kids zijn. Nou mijn dochter is al bijna 8 jaar en mijn zoon is pas 6 geworden. Ze zijn al een tijdje uit de luiers haha...zal weer ff wennen worden!

Gaat het goed met je zwangerschap? Groetjes Petra

He Esther,

Ik was 6 juni uitgerekend dus ben nu een paar dagen overtijd. Ben het nu wel een beetje beu aan het raken. Maar we wachten geduldig af!

Groetjes

Hoi zeeuwsmeisje,

Wel spannend zeg. Ik hoop dat het nu gauw door mag zetten voor je. Het is tijd he haha.

We horen wel van je toch? Groetjes Petra

Ik ben er nog hoor!  de vermoeidheid is de laatste dagen toegeslagen! Een paar nachten niet zo lekker geslapen en dan merk je het overdag wel. Ik doe m'n dingetjes in het huishouden en dan zo eind van de ochtend kan ik wel indutten! Soms doe ik dat ook hoor! Of rek ik het tot de avond ... kijk overdag wel lui op de bank TV.

Morgen weer naar de VK ...

Groetjes Esther

Hoi Esther,

Ik voel me zelf ook erg moe. We zijn bijna op de zelfde datum uitgerekened!
Dus het zal er echt wel bij horen . Ach nog een paar weekjes en dan is het zover.
Ik kijk er erg naar. Heb je de babykamer al klaar?

Gr,
Sonja

Hoi Sonja,

Voel me vandaag al veel beter na een goede nachtrust. Gelukkig ook niet zo zwaar. Gisteravond had ik het gevoel of er een bowlingbal als buik hing! Wat lag het bed toen lekker

Ja, de babykamer is zo goed als klaar. Lekker hoor en ook een geruststelling. Het valt gewoon niet mee om je GEEN zorgen te maken. Nu ligt van alles op z'n plekje en was het ook makkelijker om te bekijken of ik alles heb of niet.

Wanneer ben je uitgerekend? of heb je dat al gezegd ... Ik ben zo vergeetachtig terwijl ik dat normaal niet ben. Ook erg ordelijk terwijl ik nu echt vaak van alles kwijt ben! hahaha.

Fijne dag!

Groetjes Esther

O ja, ik zie het Sonja ... we schelen 4 dagen .

Voel je je ok verder?

Groetjes Esther

Terug
Bovenaan