(aanstaande) Moeders in Zeeland?

Hoi Esther,

Het is wel fijn dat jij het zo goed hebt kunnen loslaten dan he. Een heleboel vrouwen lukt dat niet en die blijven zo er mee bezig dat het juist niet gaat!

Ik heb ook een mk gehad in januari en vond dat heel erg en een aantal weken werd ik opgelsokt door het alsjeblieft weer zwanger raken en toen dacht ik NEE...dat wil ik niet. Ben er heel snel mee gestopt. De volgende maand was ik zwanger haha...scheelt wel dat ik al 2 grotere kinderen heb misschien, niet dat dat het verdriet van die ene minder maakt hoor.

Maar goed nu allemaal gezond weer zwanger hier haha...houden zo!

Groetjes Petra

Hallo, hier nog een zeeuw!

Ik ben 34 jaar en zwanger van ons 4e kindje en uitgerekend op 15/10
Tot mijn 23e heb ik in Middelburg gewoond, maar nu wonen we al weer 11 jaar in Kapelle.

Groetjes,
Els

Ha hier nog een zeeuw.

Ben 25 jaar  woon in souburg en ben 40 weken en twee dagen zwanger.....
Hier is het dus echt wachten.....

Hoi,

Hier nog iemand uit zeeland ben nu 12 weken zwanger en uitgerekend half december van ons derde kindje. Wij wonen op zuid-beveland.

Groetjes

hey ik zag toevallig de topic ben nog niet zwanger wel volop aant klussen woon in oud-vossemeer
jullie horen het wel als het zover is hopelijk deze maand haha
groetjes monica

Hier ook eentje van Walcheren, hoewel import... Ik kom ook van de oktobermoeders, ben uitgerekend op 7 oktober!

Groetjes,

Zeeuws Meisje

Hey meiden,

We zijn al met aardig wat he uit zeeland hihi.

@ monica, das echt dichtbij oud-vossemeer hahaha, hoop dat je gauw zwanger bent!

@ Kristap ook jij woont niet ver van tholen, leuk zeg en samen bij de decembermoeders!

Ben nu 13 weken en 2 dagen  

Groetjes Petra

haha ja heel dichtbij hoop dat het ook van de maand voor mij zover mag zijn....
das echt toevallig..laat jullie het weten .
groetjess monica

Terug
Bovenaan