hoi,
ik ben het allemaal een beetje aan het volgen over dit onderwerp, ik wilde mijn reactie ook zetten maar ik wist even niet zo goed hoe ik het moest verwoorden...maar goed.
Als je zo`n topic opend zet je je eigen gevoel/mening er in, dit is goed!! tuulijk heeft iedereen zijn eigen visie op "Abortus".
Zelf weet ik eigenlijk niet wat ik er van moet vinden, ik heb jouwn reactie`s gelezen Micromuis84, en vind je het allemaal erg goed verwoord!! Het is aan de ene kant goed dat het er is, maar dan bedoel ik meer als vrouwen/soms jonge meisje worden verkracht en zwanger raken... dan is een abortus een goede optie...
Je kunt lang en breed praten over voorbehoedsmiddelen,gewoon rond sexen ect ect... er is altijd een kans dat je zwanger kunt raken, en dan??? voor de 1 ligt abortus voor de hand en voor de ander moet er niet aan denken.
ik denk dat het aan ieder zijn eigen is om hier een mening over te hebben, en om zijn keuze over te maken. Maar wat vooral belangrijk is, is dat, mochten hier mensen zijn die een abortus hebben gehad, ook hun verhaal kwijd kunnen. Ze zullen hun redenen er echt wel voor hebben, je kunt, door je eigen gevoelens mee te laten spelen, iemand enorm kwetsen. Vooral op zo`n forum kun je soms niet alles vertellen en krijg je de helft van het verhaal soms maar mee...
Ik vind dat we de mensen die ook een abortus willen/hebben gepleegt hun verhaal hier kwijd kunnen en niet bang hoeven te zijn dat wij ze veroordelen. Tuurlijk heb je frustraties, vooral voor de toekomstige mama`s en die graag zwanger willen worden maar dit niet lukt. maar goed LIFE is not always that easy!.... meiden ik hoop, mocht er weer zo`n "gevoelige"topic komen dat we leuk kunnen blijven reageren!!
pfff nou hoop dat ik niets verkeerd heb gezegd!!
liefs
mij