afgelopen woensdag slecht nieuws te horen gekregen.

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal.

Woensdag hebben wij te horen gekregen dat ons lieve kleine meid niet meer leeft.
Ik was bijna 38 weken zwanger.Donderdag moesten wij terug komen in het ziekenhuis voor een gesprek,we hebben toen besloten om het zo snel te laten bevallen.
Heb dagen lang te piekkeren,van hoe kan dat nou,en je vraagt je dan waarom.
Vrijdag moets ik om 08:30 op genomen worden in het ziekenhuis,en om 09:00 kreeg in een pilletje vaginaal in gebracht,om 12:00 kreeg ik weeen,om 12:30 had ik 2 centimeter ontsluiting en toen om 12:45 brak mijn vliesen en om 13:16 daar was ons Anouk
Heb de bevalling helemaal alleen gedaan zonder ingeknipt of geschuurd.Wij weten niet waar aan ze is overleden.
Het hartje was gestopt,terwel ik ze dinsdag nog heb gevoeld.Wij snappen het echt niet.Maandag word ze onderzocht waaraan ze is overleden.Nou mensen je zakt echt letterlijk en figuurlijk in de grond.En zeker als je begin vorig jaar al 2 miskramen hebt gehad.En nu moeten wij ook nog eens afschijt nemen van ons lieve kleine meid

Heel veel liefs Peggy.

Hoi Peggy,
Wat verschrikkelijk, ik weet gewoon niet wat ik moet zeggen. ik wens jullie heel veel sterkte met dit grote verlies.
Liefs,
Patricia

ik weet niet zogoed wat ik zeggen moet, woorden schieten me tekort. maar ik leef met jullie mee. heel veel sterkte.

Lieve Peggy,

Heel veel sterkte met dit grote verlies en ik hoop vurig dat jullie erweer bovenop komen,
en inderdaad woorden schieten te kort in zo'n situatie.

Heel veel liefs Bernice

Hoi Peggy, wat een verschrikkelijk einde van de zwangerschap, ik vind het verschrikkelijk voor jullie. Je was er bijna, en als je er zo naar uitkijkt! Vreselijk, ik hoop dat jullie veel aan elkaar hebben, en heel veel sterkte toegewenst! Groetjes Silke

Wat afgrijselijk voor jullie. Ik schrik van dit bericht, gezien het feit dat ik zelf 36 weken zwanger ben.

De grootste nachtmerrie voor elke moeder is voor jullie waarheid geworden. Wat een verdriet! Geboorte en overlijden horen elkaars pad niet te kruisen, het is bijna teveel om te kunnen dragen!

Ik wens je alle kracht toe!

Lara

Woorden zijn moeilijk te vinden, en begrip waarom al evenmin,

Veel sterkte en kracht gewenst om het verlies van Anouk een plaatsje te geven.

Tanja

Ach meid toch, ik heb met tranen in mijn ogen je bericht gelezen. Wat afschuwelijk. Ik wens jullie heel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies.

Terug
Bovenaan