afgelopen woensdag slecht nieuws te horen gekregen.

halo ik weet hoe je voel ik heb in nov 2005 kyara verlooren aan placenta los laating je zakt leteling door de grond maar bij www.lieve engeltjes.nl heb je een mailing lijst en op www.verlorenvlinders alemaal moeders die het zelfde heben mee gemaakt ik heb daar heel veel steun liefs jolanda

Hoi Peggy,

Wat vreselijk voor jullie weet niet wat ik moet zeggen. Ik wil jullie heel veel sterkte toewensen met het verlies van jullie kindje.

Fruit Girl

Ik wil jou en de jouwen heel veel sterkte toewensen, wat verschrikkelijk.
Heb er eerlijk gezegd geen woorden voor...
Groetjes, Nicole

hoi peggy....ik heb met rillingen je bericht gelezen...heel erg gecondoleerd.ik ben nu zelf bijna 8 weken zwanger.heb 2 maanden geleden een miskraam gehad.ben nu ook   nog steeds op mijn hoede als ik iets voel,wat zal er zijn? ben van de week naar het ziekenhuis geweest omdat ik pijn mijn buik had,maar er was niets.heb het hartje zelfs gehoord.gelukkig maar.ik wens jullie in ieder geval sterkte de komende tijd..ik den k aan jullie..groetjes   bianca

Lieve mensen.

Bedankt voor jullie reactie,en jullie medeleven.
Morgen is het zover,onze Anouk word cremeerd.
Je moet in een korte tijd zoveel regelen.
Vandaag is het voor de laatste keer afschijt nemen.

Nogmaals bedankt voor jullie medeleven.

Veel liefs

Peggy mama van Anouk

Heel veel sterkte morgen. Ik hoop dat jullie veel steun aan elkaar en de mensen om jullie heen hebben.

jezus christus, sorry dat ik het zeg hoor maar hoe kan zoiets gebeuren!!
heel veel sterkte gewenst jullie...

Wat afschuwelijk dat jullie dit mee moeten maken. Het is gewoon onmenselijk en ik heb er geen woorden voor. Ik hoop dat jullie ergens de kracht vandaan kunnen halen om dit een plekje te geven. Ik vind Anouk een prachtige naam en ik weet zeker dat het morgen een verdrietige maar bijzondere dag wordt.
Heel veel sterkte, liefs en kracht!!!
x ing

Terug
Bovenaan