afgelopen woensdag slecht nieuws te horen gekregen.

Jeetje, wat vreselijk. Ik weet niet wat ik zeggen moet

Vanessa

Hallo,

Wat vreselijk om dit nu te lezen zeg! Het is het ergste wat een moeder kan over komen. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen,,,,Maar ik denk wel aan jullie en sterkte met alles!!!!!

Liefs Nathalie

Lieve Peggy,

Wat een afschuwelijk nieuws!
Heel veel sterkte in de komende tijd.

Wat een vreselijk nieuws.. Heel veel sterke gewenst in deze moeilijke tijd.

Wat een afschuwelijk bericht was dat. Heel veel sterkte met het overlijden van Anouk. Hopelijk   is t n gaaf meisje om te zien, zodat je wel foto's van haar hebt (vooral voor later belangrijk)
Héél véél sterkte met dit verlies, dat jij en je partner de kracht mogen vinden om dit verlies een plekje te geven.
Sterkte met het "ouders zijn met lege handen".
mira

Ik lees je bericht met kippevel op mijn armen en tranen in mijn ogen.
Ik ben in mei 2006 mijn zoontje verloren na een zwangerschap van 38 weken.
Dit kwam omdat de placenta accuut los heeft gelaten.Wij weten in ieder geval waaraan ons kleine ventje is overleden.Zuurstof tekort.Niet leuk maar we weten het wel.Bij jullie zijn nu en straks nog zoveel vragen.
Ik kan je niet zeggen hoe je moet omgaan met je verdiet maar blijven praten!!!
En je zult het nu nog niet willen horen of geloven,het word makkelijker.Echt waar.
Toen ze dit tegen mij zeiden had ik zoiets dit kan niet makkelijker worden en ik kan het geen plekje geven maar toch is het gebeurd.
Ik ben nu zelfs 14 weken zwanger en er zijn momenten dat het heel goed gaat maar er zijn ook heel veel momenten wanneer ik zo ontzettend bang ben.
Ik hoop dat je heel veel steun zult hebben van alle dierbaren om je heen en van je man en dat jij hem ook tot steun kunt zijn.Voor mannen is het ook heel moeilijk.
Zij voelen niet in hun lichaam wat jij voelt,maar ze willen het wel graag weten.is ook zijn kindje.
Ik wens je zo ontzettend veel sterkte met deze moeilijke tijd.

Liefs en een dikke knuffel Anne

lieve Peggy,

Heel veel sterkte in deze nare tijd.

Veel liefs Diana

Terug
Bovenaan