afgelopen woensdag slecht nieuws te horen gekregen.

Ongelooflijk! Wat een rotnieuws. Denk je alle kritieke tijden voorbij te zijn en dan verlies je toch je meisje. Ik weet echt niet wat ik zeggen kan om het dragelijker voor jullie te maken.
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.

Tranen, tranen en tranen.

Gecondoleerd met dit vreselijke verlies!
Veel sterkte toegewensd!

Liefs Sandra

Hallo Peggy en vedere fam,

Echt waar wat een afschuwlijk bericht zeg.Ik heb gewoon kippevel.
Ik heb ook nog een tip ik weet niet of je er wat aan heb maar
wie weet werkt het bij het verwerken van jullie verdriet maak
van gips voet en hand afdrukjes als je daar zelf goed bij voeld.
Ik wil jullie niet opjagen of zo maar mischien helpt het bij de
verwerking van dit grote verlies.

Groetjes Belinda

lieve meid,

wat ontzettend vreselijk!! gecondoleerd en alvast heeeeeel veeeel sterkte gewenst met dit ondragelijke verlies van jullie meissie Anoek.
Mijn zus heeft hetzelfde meegemaakt bij 36 weken. Ook een meisje genaamd Anniek.
Hebben allerlei onderzoeken laten doen, maar daar is niks uitgekomen helaas. Ze kregen als verklaring wiegendood in de buik. Perfect meisje alles der op en der aan, vreselijk gewoon, en onbevatbaar. Ook zij voelde nog 1 dag eerder vrolijk gespartel en de dag erop niks meer. Ze heeft daarna nog een meid gekregen en die is gehaald bij 36 weken omdat ze het geestelijk niet meer trok. heel begrijpelijk natuurlijk. Ze heet Nadine en is perfect!! Gaat nu heel goed met haar, ondanks dat ze geboren is zonder schildklier.
Ik wens jullie het allerbeste met het verwerken van dit verlies. Denk aan jullie.

liefs sweety (bijna 30w zw)

Dit is iets waar eigenlijk niemand op hoopt. Veel sterkte met het verlies van jullie kleine meid!!!!!!!!!

Liefs bg

Er is niets zo erg als je kind verliezen. Ik wens jou en je man dan ook alle sterkte en kracht toe om dit verlies te kunnen dragen. Maak veel foto's van haar en zorg dat ze herinnerd wordt. Ook al was ze er nog maar zo kort; ze was er wel! Je hebt alleen maar heel weinig van haar mogen leren kennen.

sterkte
greet

Hallo

Wat een verschrikkelijk bericht
Ik wens jullie dan ook heel veel sterkte met het verlies van jullie dochter

Groetjes Monique

Peggy,

Wat vreselijk voor jullie.
Als je de grens van 12/13 weken over gaat, ben je vaak blij dat de onzekerste periode achter de rug is. Dit verwacht niemand. Veel sterkte met het dragen van dit verlies.

Yogo

Terug
Bovenaan