Afscheid

Lieve meiden,

Jullie kunnen het verhaal. We zijn vrijdag nog naar Leiden LUMC geweest. Maar helaas slecht nieuws blijft slecht nieuws. Hij heeft niet de ergste vorm maar zeker ook niet mildere. Zo zal hij nooit kunnen lopen en nooit zinderlijk worden. omdat hij al een water hoofdje heeft maakt het de kans groter dat hij verstandelijk gehandicapt zal zijn. Zo'n leven wil ik hem niet geven.

Wij hebben dan ook besloten de zwangerschap niet door te zetten. En afscheid te nemen van onze zoon.
Hij zal deze week ter wereld komen onder de naam : Nikhil Krissh. En wij zullen hem cremeren. Ook willen we hem een bestaan geven en geven hem aan bij de burgelijkestand.

Wie had dat ooit gedacht in plaats van de babykamer in orde maken en kleertjes kopen voor de baby dat ik op dit moment een kistje moet uitzoeken en mijn 4 jarige zoon moet uitleggen dan zijn broertje nooit thuis zal komen. Het is hartstikke zwaar vooral als ik rustig lig en voel hoe hij bezig is.

Sorry voor mijn lange verhaal.
Ik wil jullie heel erg bedanken voor de leuke tijd hier en op FB. Dank jullie wel voor de lieve woorden en de steun. Ik wens jullie allen echt uit het diepste van mijn hart een fijne zwangerschap toe met heel veel gezonde en mooie kindjes. Ik neem hier bij afscheid van jullie als december mama maar jullie zullen zeker nog van mij horen.

Heel veel liefs, Komal

Lieve Komal,

Woorden schieten echt tekort! Ik zit met dikke tranen over m'n wangen jullie verhaal te lezen.....
Wie had dat gedacht meid, je verwoordt je nog zo sterk....ik heb diep, diep respect voor jullie en de keuze die jullie hebben moeten maken.

Het enige wat ik nog kan zeggen is: ik wens jullie uit het diepst van m'n hart alle sterkte en kracht toe!
Ik kan me niet voorstellen hoe dit moet voelen....

Ik denk aan jullie! Je bent een absolute dappere kanjer!

Een hele dikke knuffel voor jou en je gezin!

Liefs Lynn.

Lieve Komal,
Woorden schieten me te kort!Vanuit hier wens ik jullie heel veel moed en sterkte toe!Je bent zoiezo een een kanjer!
Ik denk aan jullie.
heel veel liefs voor jou , je man en je zoontje!
xxx Nance

Lieve Komal,

Ik vind het super moedig en heb heel veel respect voor je dat jullie deze keuze hebben gemaakt en dat je het met ons deelt. Ik wens je, je man en zoon heel veel sterkte toe de komende week en de periode welke volgt om dit verlies een plaatsje te geven.
Ik denk aan jullie.

Veel liefs

Dikke tranen hier. Sluit me volledig bij Lynn aan.

Je hoeft geen sorry te zeggen voor je lange verhaal. Dapper dat je ons zo op de hoogte houdt en je bent en blijft één van ons clubje. Hoop zeker nog van je te horen. Schrijf dus gerust als je daar behoefte aan hebt.

Heel veel sterkte met de bevalling en al hetgeen daarna. En niet alleen voor nu maar ook voor de toekomst.

Dag lieve Komal, dag klein mannetje....

Een hele dikke knuffel,

Annet

Lieve komal,

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen in de komende tijd. Een zwangerschap afbreken vanwege complicaties is erg moeilijk maar óók dapper.
Ik denk aan jullie.

Een dikke knuffel

Kippenvel door het lezen van je verhaal! Woorden schieten gewoon tekort....... Ik vind het ontzettend dapper dat jullie zn moeilijke keuze hbben gemaakt.

Ik wens jullie alle sterkte en kracht toe de komende tyd!

Hou je taai!

Lieve Komal,

Met dikke tranen lees ik jou verhaal.
Diep respect voor jullie beslissing.

Ik wil jou en je gezin heel erg veel sterkte wensen nu en de komende tijd.

Ik denk aan jullie.

veel liefs en een dikke knuffel.

Terug
Bovenaan