Afscheid

Goedemorgen Komal,

Ik heb de afgelopen tijd jouw verhaal meegekregen van Lynn. Ze heeft me het bericht gisteren laten lezen van het afscheid. Ook ik was even heel erg stil, hoe het moet voelen kan ik me niet voorstellen als je zo'n beslissing moet maken.

Ik kan jou op dit moment alleen maar ontzettend veel sterkte wensen en veel kracht de komende tijd. Het is meer dan verdrietig om zo'n beslissing te nemen, daarom vind ik je oprecht één van de grootste/dapperste vrouwen op dit forum.

Alle goeds gewenst voor de toekomst, ook voor jouw omgeving uiteraard.

Een warme en gemeende groet,

Ed, de mann van Lynn.

Woorden schieten tekort komal! Ik heb respect voor jullie beslissing.
En wil jullie daarom ook heel veel kracht toewensen, voor nu en in de toekomst!

Liefss Suzanne

Ik sluit me helemaal aan bij het vorige. Wat een moeilijke keuze die jullie hebben moeten maken. Ik wens jullie heel erg veel sterkte in de komende weken en wens jullie het allerbbeste toe.

Haai Komal,

Ik heb regelmatig aan je gedacht deze dagen en ik vind het ontzettend verdrietig dat jullie dit mee moeten maken... Mooi dat jullie je zoon een naam en zo een plaats in jullie gezin en verdere leven kunnen geven. Dat past gewoon.

Heel veel sterkte en nabijheid van iedereen die van jullie houdt gewenst...

Liefs

Jeetje, wat een verhaal.
Niet de lengte hoor, maar de heftige inhoud.
Respect!

Het gevoel kennen doe ik niet, maar ik kan me wel voorstellen dat het een onmogelijke keuze is geweest.
Ik wil je dan ook heeeeeeeel veel sterkte wensen bij het verwerken van deze beslissing en het verdriet wat ermee ongetwijfeld mee gepaard gaat.

Hopend op opnieuw iets moois in de toekomst wens ik jou en je gezin alle geluk toe!

Liefs

Lieve Komal,

Ik lees alle berichtje nu pas en zit hier met tranen in mijn ogen. Ik weet niet wat ik moet zeggen.. Ik wens jullie alle kracht toe om dit verlies een plekje te kunnengeven. Ik vind het heel sterk van jullie dat jullie dit besluit hebben genomen. Ik hoop dat je op een mooie manier afscheid kunt nemen van je zoontje. Heel veel sterkte gewenst!

Liefs

Terug
Bovenaan