Afscheid

Lieve Komal,

Wat vreselijk, ook ik zit je verhaal met tranen in mijn ogen te lezen. Heel veel sterkte voor jou en je gezin de komende tijd!

Liefs Susan.

Lieve Komal,

Wat een vreselijk bericht! Diep respect voor jullie beslissing. Echt verschrikkelijk dat jullie afscheid moet gaan nemen van jullie mannetje terwijl je hem nog voelt bewegen. Heel veel sterkte met deze zware bevalling.
Ik wens jullie de komende dagen heel veel kracht. En voor de komende weken, maanden en jaren neem de tijd om het verlies van Nikhil Krissh een plekje te geven.

Ik denk aan jullie!

Misschien zit je niet op advies te wachten. Wij hebben ook zoiets meegemaakt. Onze zoon *Finn is alweer 2 jaar geleden overleden tijdens een zwangerschap van ruim 18 weken.

Als je wil kan ik je wat informatie geven van sites waar je mooie dingen kunt vinden om afscheid te nemen en contactgroepen met lotgenoten.

Ik stuur je een privebericht op faceboek, wie weet heb je er wat aan. Als je er niet op zit te wachten delete je het gewoon.

Nogmaals heel veel sterkte.

liefs Dominique

Lieve Komal,

Meid meid wat een ellende moeten julIie doorstaan! Je hebt niet alleen het slechte nieuws te verwerken maar jullie moeten je ook voorbereiden op een bevalling en een crematie. En helemaal deze dagen, als je je mannetje nog voelt bewegen in je buik. Té oneerlijk gewoon, dit mag gewoon niet!

Ik wens jullie veel sterte en kracht toe, jij als mama maar zeker ook als gezin om dit een plekje te geven. Respect dat je dit hier komt vertellen en ons op de hoogte houdt, echt! Je bent hier altijd welkom, maar volg je gevoel.

Ik denk aan je Komal, en je bent en blijft een decembermama!

Lfs, Charlotte

heel erg veel sterkte gewenst met dit moeilijke besluit!
veel succes met het verwerken van het verlies van jullie zoontje!
wat zal dat moeilijk zijn om die keuze te maken, maar veel respect hoor!

Wil je voor in de toekomst ook weer heel veel kracht en nieuwe moed wensen! wie weet als jullie er klaar voor zijn en dan gaat het vast en zeker helemaal goed komen!
Liefs

Terug
Bovenaan