Aftellen naar je NOD (rond 17 februari)

A

Anoniem

Guest

Hoi,
Wie is er ook aan het aftellen naar (rond)  17 februari ?
Ik heb nog steeds mijn ei niet gevonden, dus deze maand zal wel weer eindigen met de . Zelf heb ik wel het gevoel dat hij is geweest, maar de test zei niets !!! Toch wel flink geklust voor de zekerheid !!!!
Groetjes Gizmo

Hallo Gizmo,

Ook ik verwacht mijn NOD op 17 februari (als de cyclus deze keer ook 26 dagen is) en ook ik heb mijn ei deze maand niet echt ontdekt.

De voorgaande maanden wist ik het vaak aan de hand van het cervixslijm, maar dit heb ik deze maand ook nog niet gehad. Wie weet een verlaat eitje?!

We zullen wel zien. Het is voor ons ook nog maar de 1e ronde.
Hoe is dat bij jullie?

Veel suc6 met afwachten en laat maar horen hoe het verder met jullie gaat.

Liefs,

Twinkel3

Hoi Twinkel3,
Wij zitten in de derde ronde van ons tweede kindje. Mijn eerste heeft 12 maand geduurd, dus deze keer ga ik er maar vanuit dat het weer zo zal zijn. Ik doe nu wel die testen....dat heb ik bij de eerste niet gedaan.
Ik ga zo even testen, maar heb eigenlijk het gevoel dat mijn ei al is geweest. De test geeft nog steeds negatief!!!
Dus ik ben benieuwd vanavond !!
Groetjes Gizmo

Hey Gizmo.

Ik heb mijn NOD ook rond 16 feb.
Mijn eisprong is ook nog niet geweest, mijn temp. is nog steeds laag.
Ik heb ook een late eisprong, +/- een week voor mijn NOD, hij kan dus elk moment springen...hihi. Wie weet is hij bij jou ook laat en komt hij nog.
Nou afwachten maar weer en hopen dat we met de pufbus mee mogen he?

Groeten van Miena.

Hé hallo Gizmo en Miena,

Wij zijn nog niet bezig met temperaturen en ovulatietesten.
Ik vind de ovulatietesten trouwens ook best prijzig en dan is het soms nog maar de vraag hoe je de test moet interpreteren (als ik zo eens rondlees op het forum).
Ik hoop er dan ook maar dat het binnen een aantal maanden raak zal zijn, zodat ik nog niet de behoefte zal krijgen aan temperaturen en/ of  ovulatietesten.
Maar ja, dat zullen we wel zien...

De vorige 2 cyclussen kon ik aardig goed zeggen wanneer mijn ei was geweest                   (a/d hand van het cervixslijm). Afgelopen zaterdag had ik wel wat meer slijm dan andere dagen, maar dit was niet zoals de vorige 2 cyclussen (wat dikker en draderiger op een dag).
We hebben afgelopen weekend in ieder geval nog even flink geklust !

Verder zullen we wel zien. Misschien moet mijn ei nog wel komen, maar dat zou me dan wel erg verbazen.

Tjonge, jonge, jonge.
Idd maar hopen en wachten tot we in kunnen stappen in de pufbus!

Veel suc6 ook voor jullie.

Liefs,

Twinkel3

Pffff...hoop niet meer rondes op die pufbus te wachten.....  Na ja, ik mag niet klagen ...met ronde drie, maar ja....als je eenmaal een kaartje heb!!!!!!

De laatste dagen zijn er veel zwangerschapshormonen uitgestrooid, dus wie weet.....blijven klussen !!!!
Liefs Gizmo

Haha... Gizmo, idd als je een kaartje hebt .................

Bij ons speelde de kinderwens ook al wel eventjes, maar eerst wilde ik stoppen met de medicijnen die ik gebruikte (tegen allergieen en anti-depressiva).

Dit gaat nu al een meer dan een maand hardstikke goed, dus vandaar dat we er nu ook (eindelijk) voor gaan.

Tja, en dan maar wachten he!

En zijn er bij jullie al wat voortekenen/ kwaaltjes te bekennen?

Hoor het graag!

Liefs,

Twinkel3

Nee, volgens mij geen echte tekenen. Ik haal van alles in mijn hoofd, dus ik voel elk steekje op dit moment. Maar volgens mij heb ik die ook als ik niet zwanger wil worden, maar valt het nu pas op. Nog een weekje en dan komen ze weer (de duivels) of worden we erg blij . Maar mijn gevoel zegt dat het weer niet raak is. Bij mijn eerste heb ik ook heel wat geduld moeten hebben!
En jij.....kwaaltjes?
Groetjes Gizmo

Terug
Bovenaan