Aftellen naar je NOD (rond 17 februari)

Hoi Gizmo,

Ik vind het helemaal niet erg dat je nog niet echt afscheid kunt nemen van dit forum.
Kan ik bij jou mijn "ei" tenminste kwijt.
Ik hoop ook dat ik nog zwanger blijk  te zijn, er zijn nog geen RD te bekennen, dus er is nog wat hoop. Als de ik vandaag of vannacht niet ongesteld word gaan we morgen gewoon weer testen (dan zit er weer 3 dagen tussen).

Ik heb nog niet zo'n CB test gekocht, aangezien ik er nog wat van matcare in huis heb liggen. Maar als ik weer negatief test en ik volgende week nog niet ongesteld ben geworden dan kan het wel eens zijn dat ik toch CB ga kopen.
Welke van CB had jij trouwens? En hoe duur was/ waren  deze?

Vandaag is mijn laatste vakantiedag, dus ga ik nog maar eens lekker een dagje lekker van de rust genieten voordat ik mij volgende week weer tussen 25 vier- en vijfjarigen wentel! Alhoewel ik het ook wel weer lekker vind om weer te beginnen (deze vakantieweek heeft namelijk wel erg in het teken gestaan van wel/niet, wel/ niet, wel/niet...zwanger/ongesteld).

Je hoort nog wel van me.

Hoe is het nu verder met jou, Gizmo?
Blijven de meeste kwaaltjes nog achterwege, of begin je je al meer beroerd te voelen.
Ik hoop voor je dat deze keer een prettige zwangerschap zult hebben!

Veel liefs,

Twinkel3

Hoi Twinkel,
Goh spannend joh.....morgen weer testen. Hoeveel dagen ben je dan overtijd?
Ik ga voor je .

Werk je op een school?
Ik voel me nog steeds goed. Gelukkig slaapt mijn dochter nog 's middags, dus kan ik ook lekker gaan liggen. Verder moet ik bekennen dat het huishouden even is blijven liggen, maar dat komt meer dat ik er niet echt een fan van ben! . Verder geen echte kwaaltjes. Wat brandend maagzuur, maar dat heb ik snel...ook al ben ik niet zwanger.
Vanaf vandaag ga ik beginnen met moeders voor moeders. Dat hebben ze net voor het eerst gebracht!

Hopelijk morgen positief bericht voor je !! ik ben erg benieuwd.....zou leuk zijn als we samen zwanger zouden zijn !

Liefs Gizmo

Hallo Gizmo,

Nu eindelijk nieuws: ik ben ongesteld geworden .
Vanmorgen toen ik opstond dacht ik al wat te voelen en ja hoor......

Dus testen was niet meer nodig.
Eigenlijk voel ik me niet echt down of zo.
Nu weet ik tenminste waar ik aan toe ben en kunnen we weer verder.
Die onzekerheid was ook helemaal niets.

Het was natuurlijk wel erg leuk geweest om samen zwanger te zijn, maar dit kan natuurlijk nog best (al zal ik dan wel wat later zwanger zijn en bevallen).
Nou ja, we gaan ons best maar weer doen deze maand ....
Vol goede moed de 2e ronde in.

Ik zal je nog wel even blijven volgen hoe het met je gaat en vind het nog wel gezellig om met je door te kletsen. Al weet ik niet of ik de komende dagen nog veel achter de PC al zitten (school begint inderdaad weer, dus voorbij met het luie leventje...).
Ook zal ik maar eens gaan kijken of er al meer dames hun NOD hebben op 24 maart (klinkt al weer ver weg he).

Veel suc6 met je zwangerschap, probeer je rust te pakken waar het kan en geniet er lekker van meid!

Veel liefs,

Twinkel3

He Twinkel, balen zeg! Misschien is het volgende x wel raak !! Ik lees net dat je met ronde 1 bezig was. Het is balen, maar ik heb eigenlijk nog nooit gehoord van iemand waar het gelijk mee raak was. (hoop dat het je een beetje troost)
Ik blijf je wel volgen! Veel succes
Liefs Gizmo

Terug
Bovenaan