Aftellen naar je NOD (rond 17 februari)

Hoi Twinkel,

Ik heb een cyclus van meestal 26 dagen. Als ik die aan houd dan heb ik op dag 2 en 3 getest. Ik weet dat bij mijn eerste werd gezegd dat ik niet zo mocht rekenen en uit moest gaan van 28. Als je daar naar kijkt heb ik getest op mijn eerste NOD dag en dag 1.

Hoi Jess,

Echt balen joh !! Ik weet erg goed hoe het telkens voelt.....nu is het best snel gegaan, maar bij mijn eerste duurde het 12 maanden !!
Hier nog wat extra **************
Ik ga voor jou en alle andere

Liefs Gizmo

Hé Gizmo,

Alles goed met je?
Zit je nog lekker op een roze wolk te zweven?
Hier nog steeds geen RD te bekennen.

Vorige maand had ik een cyclus van 26 dagen, hiervoor 28 dagen.
Ik heb getest op dag 27 (negatief).
Ik wacht vandaag nog even af en anders morgen weer testen.
Ik heb toch nog wel een beetje stille hoop ...

(Jij teste dus als ik het goed heb op dag 28 (vage stip) en dag 29 (vette plus))?

Ik hoop veel glitters van je op te hebben gevangen.

Jazz31,

Wat balen zeg dat de  RD zich weer hebben laten zien!
Ik hoop voor je dat het nu snel een keer raak zal zijn. Ik zal voor je -en.

Veel liefs,

Twinkel3

Hey Twinkel,
Het is allemaal nog wat onwerkelijk. Op een echte roze wolk zit ik niet. Ik ben er super blij mee, maar mijn eerste zwangerschap en bevalling waren er geen met een goude randje, dus een beetje angst daarvoor speelt zeker mee. Ook omdat het nummer 2 is reageert iedereen toch anders.
Maar we zijn er erg blij mee hoor. En wie weet lijkt deze zwangerschap niet op de eerste. Het begint in iedergeval 100 keer beter. Bij de vorige was ik gelijk ziek.
Ik ga hard voor je duimen dat je toch positief ga testen deze week. Zou erg leuk zijn
Liefs Gizmo

Hallo Gizmo,

Hier nog steeds geen ander nieuws.

Vanmorgen weer getest en weer: negatief.
Aangezien het een test was van matcare en hier nog wel eens slechte verhalen over te lezen zijn, twijfelden mijn man en ik een beetje aan de test.
Dus toch nog maar een test van een ander merk (sensitest) gedaan.
Weer negatief.

Wel duidelijk dus, maar ook nog steeds geen  RD.

Pfffffff, weten we nog niet waar we aan toe zijn......................
Vanmorgen zij we samen maar gezellig even wezen winkelen om onze gedachten even wat te verzetten.

Nog maar weer afwachten dus. Ik weet niet of ik nog wat hoop mag hebben, maar zolang ik nog niet ongi ben blijft er twijfel toch nog bestaan.
Heb jij dat trouwens wel eens vaker gehoord: vrouwen die pas laat positief testen?

Hoe is het nu met jou, Gizmo?
Ik las dat je het de vorige keer dat je zwanger was niet makkelijk hebt gehad.
Ik hoop voor je dat deze zwangerschap wat makkelijker zal gaan verlopen.

Veel liefs,

Twinkel3

Hoi Twinkel,
Balen zeg dat je nog niets weet. Ik moet zeggen dat ik nooit langer ongesteld ben geweest ...eerder minder lang, dus wist bij het uitblijven van bijna zeker dat het zo was.
Positief iets is denk ik dat ik net iemand van moeders voor moeders hier had en dat ze zei dat sommige vrouwen pas heel laat HCG hormoon aanmaken en pas na 3 testen een heel licht streepje krijgen te zien. De een maakt het sterker aan dan de ander. Maar je kan het ook pas later aan gaan maken. Dus Misschien is er nog hoop  ???
Ik voel me verbazendwekkend goed eigenlijk. Ik was/ben erg bang om mezelf weer zo vervelend als de vorige keer te gaan voelen, maar ik ben nu alleen moe. En dat heeft elke zwangere vrouw, dus ik mag niet klagen. En ik moet mezelf nog wel 100 keer beroerder gaan voelen om hetzelfde te hebben als de vorige keer.
Ik mag zeggen dat ik een "Happy" zwangere mag voelen...
Jammer dat ik al 2 broeken niet pas. IK ben al zwaar, maar heb door die harde buik nu helemaal geen taille meer .
Liefs Gizmo

p.s:......Ik zweer nu zeker bij CB  na twee keer bij mijn zwangerschappen met CB te hebben getest. Bij beide keren hadden andere merken een vaag positieve test. Bij CB was het gewoon gelijk overduidelijk. Bij moeders voor moeders kwam hij er vandaag weer vaag uit terwijl CB een vette + had. Blijkbaar heb ik een langzame opbouw van HCG

Hallo Gizmo,

Gezellig dat je me nog even blijft volgen.
Wel lekker om iemand te hebben waar je even je hart bij kunt luchten.
Hier nog steeds geen  RD te bekennen. Ik ben er inmiddels wel wat rustiger onder i.v.m. begin deze week (toen was ik behoorlijk gespannen).

Ik heb nog even nagedacht over mijn cyclus en wat mij wel opviel is dat ik deze maand niet echt een dag heb gehad waarin ik meer cervixslijm had. Aangezien ik normaal gesproken altijd een cyclus van 28 dagen of korter heb verwachtte ik mijn ei  rond 5 februari. De dagen hiervoor dus ook extra gevreeen.
Wat mij nog wel bijstaat is dat ik op zaterdag 10 februari de hele avond last heb gehad van krampachtige pijn laag in de onderbuik. Ik hoopte/ dacht dat dit wellicht iets te maken zou hebben met het ontstaan van een nieuw leven, maar nu twijfel ik toch of ik niet een verlate eisprong heb gevoeld (dan zou ik idd pas zaterdag ongi moeten worden).

Ach ja, hoe kan een mens zich suf piekeren he ............................
Nog maar weer afwachten dus.
Ik voel me ook niet echt super anders dan anders, dus heb ik nog weinig hoop op een zwangerschap. Maar ja, ook nog niet ongi dus ........... wie weet ....

Ik houd je wel op de hoogte...

Hihi...ik las dat je al  aan het groeien bent.
Leuk hoor dat je straks met een lekker bolle toeter rond mag lopen!

Veel liefs,

Twinkel3

Hoihoi,

Ik denk dat ik mijn vraag hier goed kwijt kan.
Ik ben 29 jan. voor de laatste dag ongi. geweest. Ik ging er van  uit dat 14 dagen  voor de volgende ongi. mijn eisprong was.  Ik heb volgens mij een redelijk normale cyclus. Ik heb vorige week zo. ma. of di. dus mijn eisprong gehad en ben dus daaromheen veel 'actief' bezig geweest.
Normaal als ik de pil nog zou slikken zou ik a.s.zat. de laatste pil slikken en ma. ongi. worden. Ik weet alleen niet hoe dat loopt zonder pil???
Dus als ik ma. niet ongi. wordt is het niet persé zo dat ik zwanger ben. Het kan er ook gewoon aan liggen dat mijn lichaam zonder pil dat heel anders aanpakt?!? Ik ben (met pil) meestal 5 dagen ongi. Maar ja als ik volgende week vrij. nog niet ongi. ben dan denk ik maar dat ik ga testen?
Is dit een goed idee, of hoe denken jullie erover?
Wel heb ik al een paar dagen een onrustig gevoel voor t slapen gaan, mijn tepels zijn roder en harder dan normaal en een beetje gevoelig. Ook had ik gister avond en vandaag een lichte menstuatieachtig/loppend gevoel in mijn onderbuik. (vaag!) En ik heb gewoon het gevoel zwanger te zijn!? Maar misschien maak ik t mezelf wijs? Ik ben ook wel moe en heeeel dromerig.

Nou Iedereen zeer veel succes gewenst bij het werken aan zijn eigen uitbreiding!

Liefs Lina

Hey Twinkel,
Op de een of andere manier kan ik nog geen afscheid nemen van dit forum.....ik moet er nog erg aan wennen...haha
Ik hoop echt voor je dat je misschien toch zanger bent. Dat zou erg leuk zijn.
Wanneer ga je weer testen?
Liefs Gizmo

Terug
Bovenaan