Aftellen naar je NOD (rond 17 februari)

Hé Gizmo,

Wat een twijfel, of niet zeg.
Ik kan me voorstellen dat je zo weer een beetje hoop krijgt.

Hier nog geen RD te bekennen, maar het zou ook niet raar zijn als ze nog moeten komen.

Veel suc6 Gizmo,

en laat je ons horen hoe het me je verder gaat.

Ik zal voor je -em,

Veel liefs,

Twinkel3

Hey Twinkel3,
bedankt voor je reactie ! Het is wel spannend hoor! Ik kan niet wachten tot morgen. En dan ga ik gewoon een CB halen ... ik denk zelfs 2 !
Moet eerst ook nog op visite, dus kan pas aan het einde van de middag testen.....ZUCHT !!
Jullie horen het nog !!
Liefs Gizmo

Zijn er al meer testers aanwezig ??? Ik zag verschillende namen voorbij komen die hun NOD rond deze tijd hadden/hebben.
liefs Gizmo

Hé hallo Gizmo,

Gisterochtend heb ik de 1e test gedaan. Deze was echt duidelijk negatief (dus ook geen dun lijntje of zo). Vandaag is dag 28 van mijn cylcus en er zijn nog geen  RD te bekennnen. Wel wat last van mijn buik.

Aangezien de test zo duidelijk negatief was verwacht ik dan ook gewoon ongesteld te zullen worden vandaag of morgen, maar ja er is toch nog een heeeeeeeeeeeeeel klein ietsiepietsie hoop dat het niet zal komen, dan test ik woensdag pas weer.
Ik had trouwens de test van matcare (volgens mij hetzelfde als romed).

Van kwaaltjes is hier verder weinig meer te bekennen, dus ik reken nergens meer op.
Wel jammer, maar ja ... pas de 1e ronde dus ik mag niet zeuren.

Hé, jij hebt wel een streepje op de romedtest he. Volgens mij is dat wel goed nieuws.
Als je idd zwanger bent dan wordt hij iedere dag duidelijker (meer HCG).
Ik zal nog heel hard voor je -en, Gizmo !!!

Laat je het ons horen.

Veel liefs,

Twinkel3

Jippieeeee.....een dikke + met CB !!

Dames, .............ik ben ZWANGER !!!! Ik kan het haast nog niet bevatten. Zo snel al (ronde3). Bij mijn eerste duurde het zo lang (12x), dus was op veel later ingesteld!

Wel knap, want volgens ROMED heb ik geen eisprong gehad deze maand !!!!

Veel succes allemaal en ik blijf jullie volgen. Hopelijk zie ik jullie snel op het volgende forum (ik val nog net in oktober)

Dames ...........wel vangen he !!!
Liefs

Gizmo

*************************************************************************************************

Hé Gizmo,

Wat een SUPERgeweldig nieuws zeg !!!!!!
Ik ben helemaal blij voor je.

JOEPIE, JOEPIE, JOEPIE:        Jij bent ZWANGER !!!

Heel veel geluk toegewenst met je zwangerschap en ik hoop nog een klein beetje dat ik met je mee mag verhuizen naar het oktoberforum (nog geen  RD in zicht).

Ps.: op welke dag in jouw cyclus heb jij voor het eerst positief getest?

Ik hoor het wel, geniet lekker van je zwangerschap,

Heel veel liefs,

Twinkel3

Hallo allemaal,

Allereerst, gizmo van harte gefeliciteerd!!!! Echt super!!!!   Een voorspoedige zwangerschap gewenst en geniet ervan.....
Bij mij zijn helaas vandaag de  gekomen..... Op naar ronde 3. Ik hoop dat ik net zoveel geluk als jou heb in deze ronde. Ik heb iig geprobeerd om zoveel mogelijk glitters te vangen.

En voor de anderen die het nog niet weten, veel succes, het kan kan nog....!!!!!!!!!!!

Liefs,
Jazz

Terug
Bovenaan