A
Anoniem
Guest
quote: Dolphin1973 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-09-2008 14:52:51&apos
Volgens mij kloppen mijn kilo's niet precies. Vullen we bij startgewicht in wat we wogen op ons hoogtepunt of nu we beginnen met afvallen? Zou mooi zijn als ik vanaf dat punt 12 kilo kwijt was! In ieder geval: voor m'n zwangerschap was het 64, bij de bevalling 84 en nu 72. Dus moet er nog minstens 8 (liefst wat meer). Is het echt dat je bv minder wordt met sporten? Wil ik echt niet, die van mij is zo'n vreetzakje. Lekker excuus wel. Luna is nu ruim 4 maanden en ik geef nog steeds volledig bv. Mevrouwtje weigert pertinent de fles dus het komt wel goed uit dat mijn contract niet verlengd is, anders had ik een groot probleem. Maar handig is het niet. Verder nog niets eraf bij mij, maar dat kan ook niet met al m'n gesnoep, heb gewoon nog steeds zo'n honger als toen ik zwanger was!
hoi
ik heb mijn gewicht van toen ik begon met afvallen hier opgeschreven, want anders zou ik inderdaad ook al veel meer kilo's kwijt zijn.