afvalclubje zomermama's 2008

uitleg...

als je ingelogt bent zie je rechts van het laatste berichtje een spreekwolkje... als je daarop klikt, reageer je op de laatste tekst, de tabel dus. Er zijn nu nog regeltjes leeg, dus diekun je gewoon invullen...
Als alle regeltjes vol zijn, ga je met je muis in de tabel staan en klik je met rechts... dan kies je op ... below en dan krijg je een nieuwe regel eronder. Invullen en klaar is kees.
succes ermee meiden... en als het niet lukt, wil ik wel helpen.

quote: jtzwanger reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-08-2008 23:21:20'));

quote: jtzwanger reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-08-2008 23:16:12'));

even testen hoor

Naam        
Startgewicht  
Streefgwicht  
Was aangekomen  
Afgevallen  

Marina
70.5
60
18

Eline
72.5
60
18

Puk
71
60
18

Patricia
66
57
17

Cindy
70
65
18

JT
65
60
12
3

Petra
103
65
24
3

mamavandanae
112
99
19
3

mamasab
98
85
12
2

dolphin1973
72
64
20
12

Helaas nog geen nieuw getalletje voor mij. Heb van de week ook patat gehad, ivm druk druk druk. Slecht excuus natuurlijk. Die 112,0 was ook niet van vorige week zondag, maar later. Ach ja, beter dan aangekomen zijn toch.

Wil morgen ff bellen hoe het zit met baantjes zwemmen hier. Moet dat wel 's avonds doen, anders zit ik met 3 kids. En wil ook weer op de hometrainer springen. Maar mis nog de morivatie daarvoor, erg he met al die kilo's die er ngo af moeten.....

Nou ja, begin met goede moed aan de nieuwe week.

Succes allemaal, groetjes Bianca

Door de weeks gaat het goed, dan let ik op wat ik eet en heb afgelopen week weinig tot niets slechts gegeten.
Maar dan.. het weekend!
Wat ik door de weeks afval kom ik het weekend wel weer aan heb ik het idee.
Zucht...
Heb me nog niet gewogen, heb namelijk geeneens een weegschaal haha, maar zal vanmiddag bj me ma even wegen.
Maar denk niet dat ik ben afgevallen.

Hoe gaat dat bij jullie?

Door de weeks gaat het goed, dan let ik op wat ik eet en heb afgelopen week weinig tot niets slechts gegeten.
Maar dan.. het weekend!
Wat ik door de weeks afval kom ik het weekend wel weer aan heb ik het idee.
Zucht...
Heb me nog niet gewogen, heb namelijk geeneens een weegschaal haha, maar zal vanmiddag bj me ma even wegen.
Maar denk niet dat ik ben afgevallen.

Hoe gaat dat bij jullie?

Hoi hoi,

Eline, dat heb ik gevraagd aan JGmoms (ofzoiets?). Dit kan ik zelf niet.

O, bij mij is het in het  weekend ook bal.... Maarre.. kga zo wegen, dus ben benieuwd of er toch nog wat af is. Laat het zo weten.

Geven de anderen ook nog hun gewicht door? Haha, of durven jullie niet..

Succes weer dan hè deze week.

Groetjes Marina

Hoi dietende mama's,

Ik vraag me af: zijn jullie allemaal al van de borstvoeding af? Ik ben zelf ook nog zeker 20 kilo te zwaar en pas niet eens meer broeken die ik in week 20/25 van mijn zwangerschap gewoon nog paste, ik ben pas na week 30 heel veel gaan aankomen, zonder duidelijke reden...
Maar ik geef borstvoeding, en wil dat proberen tot 6 maanden vol te houden, volledige borstvoeding, dus dan mag je niet lijnen. Ik eet wel gezond, maar ik mag niet dieten, vanwege de afvalstoffen die dan vrijkomen, en omdat borstvoeding veel van je lichaam vergt. Moet zelfs oppassen met sporten, omdat je borstvoeding dan kan gaan teruglopen. Ik baal enorm van mn dikke lijf, maar niet genoeg om de borstvoeding op te geven, dat is maar zo'n korte periode in t leven van mn kindje, en wil daar wel van genieten! Ik zou mn kind voor geen goud willen missen, maar nee, je wordt er  in geen enkel opzicht  aantrekkelijker van, van een zwangerschap!

Naam        
Startgewicht  
Streefgwicht  
Was aangekomen  
Afgevallen  

Marina
70.5
60
18
0.6

Eline
72.5
60
18

Puk
71
60
18

Patricia
66
57
17

Cindy
70
65
18

JT
65
60
12
3

Petra
103
65
24
3

mamavandanae
112
99
19
3

mamasab
98
85
12
2

dolphin1973
72
64
20
12

Hallo dames waar zijn jullie.
Wat geeft tie kleine letters zeg.. lastig.
Je mag ook niet echt lijnen nee, met borstvoeding. Ik geef borstvoeding. Ik snoep niet meer. Maar eet gewoon hetzelfde. Dat kan geen kwaad lijkt mij.

Groetjes Marina

Terug
Bovenaan