afvalclubje zomermama's 2008

welkom petra en dolphin !
petra hoe heb jij die tabel gekopieerd , of in elk geval jouw naam erbij gezet. kopieeren weet ik wel..

groetjes marina

Oeps, Eline, ik heb zonder te vragen aan jou, gevraagd of ze de naam willen veranderen in "afvalclubje" .
Excuses..

Ik doe ook mee. Ik had nog kilo's van nr 1 en 2 en nu nog 2 kilo van Joah. maar dan mogen er nog zat af. Hier onder mijn getalletjes. Is er misschien iemand die het tabelletje wil bijhouden en aanpassen?

bevallen: 16 mei
aangekomen: 19 kilo, gewicht toen 129
gewicht nu 112.0
afgevallen sinds 2 weken: 3 kilo
streefgewicht eerst maar eens 99 kilo. Als ik de smaak dan goed te pakken heb ga ik voor 89.

Wat ik erg lekker vind is fruitshake. gewoon allerlei fruit met de staafmixer en drinken maar. perssinaasappel erbij, heerlijk en gezond. geen dikke koeken, chips en snoep (alleen voor de kids) meer in huis en inderdaad water drinken.

SUCCES allemaal, groetjes Bianca

okeoke, ik doe mee. Dat val niet mee om je gewicht doortegeven haha!!
Voor de zwangerschap woog ik na een hele tijd sonja bakkeren 92kilo, tijdens de zwangerschap 12kilo aangekomen. Na de bevalling woog ik na een paar dagen alweer 92 kilo, alleen kreeg mijn vader een hartinfarct, borstvoeding was tobbe, dus stressstressstress, dus vlogen de kilo's er weer bij. Op dit moment weeg ik 98 en er zijn er al 2 af.

Bevallen: 31mei
startgewicht: 98kilo
streefgewicht: 85kilo
al afgevallen: 2kilo

Word een flinke dobber!! Ben altijd al stevig geweest, dus maatje 38 zal ik nooit aankunnen haha!!
Maare jullie gaan me helpen, maar oeps.....eerst 2 weken vakantie!! Ik ga zeker wel opletten maar ook weer niet alles laten staan!!

Groetjes

He Marina,

Wat goed dat je het hebt laten veranderen! Leuk! Hoe moet dat eigenlijk? Haha
Erg fijn dat er zoveel meiden meedoen! Extra stimulans hoor!
Hier gaat het goed, heb nog niet gesnoept, dus ben benieuwd wat ik afgevallen ben (maandag weer wegen, dan is het een week geleden!)
Veel suc6 allemaal!

Heb net geprobeerd om de tabel in te vullen verder voor iedereen, maar geen idee hoe dat moet! Kan iemand me dat uitleggen? Dan wil ik het best bijhouden! Anders vraag ik het dadelijk wel aan mijn man, haha

even testen hoor

Naam        
Startgewicht  
Streefgwicht  
Was aangekomen  
Afgevallen  

Marina
70.5
60
18

Eline
72.5
60
18

Puk
71
60
18

Patricia
66
57
17

Cindy
70
65
18

JT
65
60
12
3

Petra
103
65
24
3

quote: jtzwanger reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('29-08-2008 23:16:12'));

even testen hoor

Naam        
Startgewicht  
Streefgwicht  
Was aangekomen  
Afgevallen  

Marina
70.5
60
18

Eline
72.5